English

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه یزد و دانشگاه علوم کاربردی آلمان

مدیریت همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه خبرداد: تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه یزد و دانشگاه علوم کاربردی بیله فلد آلمان امضا شد.

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه یزد و دانشگاه علوم کاربردی آلمان

به گزارش خبرگزاری موج یزد، این تفاهم‌نامه شامل تبادل دانشجو و استاد برای تحقیق و تدریس، فرصت‌های مطالعاتی استادان و بازدیدهای پژوهشی می‌شود. همچنین در این تفاهم‌نامه امکان تعریف و انجام پروژه‌های تحقیقاتی مشترک نیز پیش‌بینی شده است.

در این گزارش آمده است، این تفاهم‌نامه با پیگیری دکتر امین‌الدین حاجی عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه یزد و با امضای رؤسای این دو دانشگاه منعقد شده است.

  تفاهم‌نامه مذکور زمینه مناسبی را برای همکاری‌های آینده دو دانشگاه بخصوص مشارکت در پروژه‌های بین‌المللی و بهره‌مندی از بودجه‌های تحقیقاتی اروپایی فراهم می‌کند.

شایان ذکر است، دانشگاه علوم کاربردی بیله فلد آلمان (Bielefeld University of Applied Sciences) در سال 1971 در ردیف نخستین دانشگاه‌های علوم کاربردی در آلمان تاسیس شد. این دانشگاه هم اکنون با حدود 11000 دانشجو به عنوان یک دانشگاه جامع،  6 دانشکده دارد و طیف وسیعی از رشته‌ها را در علوم اجتماعی، علوم اقتصادی و تجارت، علوم ریاضی و مهندسی، هنر و همچنین پزشکی در بر می گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه