English

بحران آب در سیرمند به بهانه‌ی نبود بودجه

بحران آب در روستای سیرمند از توابع شهرستان حاجی‌آباد سبب نارضایتی مردم شده است و مسئولان کمبود اعتبار و نبود لوله را از دلایل بروز این مسئله عنوان کرده‌اند.

بحران آب در سیرمند به بهانه‌ی نبود بودجه

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، بنا بر اعلام منابع محلی، ساکنان شهرک «شهید عبدالحمید سالاری سردری» در روستا سیرمند از توابع بخش فارغان شهرستان حاجی‌آباد با مشکل آب روبه‌رو هستند و قطعی‌های مکرر آنان را عاصی کرده است.
یکی از روستانشینان در همین رابطه به خبرنگار موج گفت: روزانه ۶ الی هفت ساعت آب روستا قطع است و دیگر تحمل این وضعیت در توان اهالی نیست و از شما تقاضا داریم صدای ما را به مسئولان برسانید.
برای بیشتر مشخص شدن ابعاد موضوع در تماس با «عباس حیدری» دهیار سیرمند، زوایای مختلف موضوع را جویا شدیم که حیدری ضمن اشاره به این‌که روستای سردر سیرمند در حال حاضر یک سال است که مشکل آب دارد، بیان داشت: در همین رابطه پیگیری‌های فراوانی داشتیم که نهایتاً توانستیم با همت اهالی روستا پمپ آب را تعویض کنیم تا فشار آب بیشتر شود اما متأسفانه به دلیل فرسوده بودن شبکه، روزانه آب بسیاری هدر می‌رود.
وی افزود: برای حل این مشکل نیازمند احداث یک استخر جداگانه هستیم تا بتوانیم آب‌رسانی را انجام دهیم چرا که شبکه سیمانی که سال‌ مورداستفاده‌ قرار گرفته، فرسوده شده است و باید تعویض شد.
دهیار سیرمند از نامه‌نگاری‌های متعدد به فرمانداری و آبفا خبر داد و گفت: با این حال متأسفانه در تمامی مکاتبات به در بسته خورده‌ایم و حتی کار به درگیری لفظی با برخی مسئولان انجامیده است.
وی گفت: به‌شخصه چندین و چندبار به اداره آب حاجی‌آباد حضوری مراجعه کرده‌ام، مکاتبه کرده‌ام و تماس گرفته‌ام اما کسی پاسخ‌گو نیستند و امروز و فردا می‌کنند و نبود بودجه یا لوله را بهانه می‌کنند.
حیدری تأکید کرد: از سپاه و آبفا درخواست کمک داریم تا به داد مردم خونگرم روستا سیرمند برسند و این مشکل را مرتفع کنند.
سیرمند در ۴۰ کیلومتری حاجی‌آباد در شمال هرمزگان قرار دارد و جمعیت آن بالغ‌بر دو هزار نفر است.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه