English

فرشاد یاسمی:

۴ هزار تن نهاده دامی به استان اختصاص یافت

مدیرکل امور عشایر استان ایلام گفت: با موافقت وزارت جهادکشاورزی و سازمان امور عشایر ۴ هزار تن نهاده دامی به استان احتصاص داده شده که پس از دریافت بین عشایر استان توزیع می شود.

۴ هزار تن نهاده دامی به استان اختصاص یافت

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری موج ایلام، فرشاد یاسمی شامگاه جمعه در جلسه شورای اداری شهرستان ملکشاهی با اشاره به توزیع این میزان نهاده دامی به منظور کاهش مشکلات ناشی از خشکسالی است ادامه داد: همچنین جهت کاهش مشکلات این قشر زحمت‌کش مبلغ ۳ میلیارد تومان تسهیلات در نظررفته شده که در سال جاری به عشایر ایلام پرداخت می شود.

مدیرکل امور عشایر استان ایلام اظهار داشت: از هفته آینده هیأتی بمنظور برنامه ریزی جهت خرید دام مازاد به استان ایلام سفر می‌کند.

یاسمی در ادامه به دیدار اخیر با رییس سازمان امور عشایری اشاره کرد و گفت: در این دیدار مقرر شد دام مازاد عشایر ایلام خریداری و به کشورهای همسایه صادر شود.

وی همچنین به مطالبات عشایر استان اشاره کرد و گفت: از مهمترین مطالبه عشایر ایلام ایجاد شبکه های ثابت آبرسانی در مناطق عشایری است که می طلبداین مهم توجه ویژه قرار گیرد.

مدیر کل امور عشایر ایلام عنوان کرد: آبرسانی سیار به عشایر کوچرو نیازمند۵ میلیارد تومان اعتبار و بهسازی راه های عشایری به طول ۵٠٠ کیلومتر نیز نیازمند ۱۰ میلیارد تومان اعتبار است.

وی در پایان گفت: تاکنون ۱ هزارو ۴۲٠ تن نهاده دامی بین عشایر استان ایلام توزیع شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه