English

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز:

آذربایجان شرقی در ۲۴ ساعت گذشته فوت کرونایی نداشت

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به اینکه اکنون ۲۶۸ بیمار کرونایی در بیمارستان های آذربایجان شرقی بستری هستند، گفت: خوشبختانه این استان در ۲۴ ساعت گذشته فوت کرونایی نداشت.

آذربایجان شرقی در ۲۴ ساعت گذشته فوت کرونایی نداشت

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، حسین حقایی اظهار داشت: ۵۸ بیمار جدید در آذربایجان شرقی شناسایی شده و ۸۰ بیمار کرونایی در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر هستند.

وی مجموع جان باختگان کرونایی در آذربایجان شرقی را هفت هزار و ۳۸۴ نفر اعلام کرد و افزود: تاکنون ۲۵۸هزار و ۲۷ نفر بیمار کرونایی نیز در آذربایجان شرقی شناسایی شده است. 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به اینکه روند واکسیناسیون در هر سه مرحله حالت ایستایی دارد، ادامه داد: ۸۸درصد جمعیت استان یعنی ۲میلیون و ۹۳۸هزار و ۶۱۳ نفر مرحله اول واکسیناسیون، ۸۲.۸ درصد جمعیت آذربایجان شرقی یعنی ۲ میلیون و ۶۷۷ هزار و ۱۵۹ نفر دز دوم واکسن را دریافت کرده اند، این در حالی است که یک میلیون و ۴۲۴ هزار و ۸۱۴ نفر، معادل ۵۰.۳ درصد جمعیت استان دز سوم واکسن را تزریق کرده اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز همچنین به واکسیناسیون کودکان پنج تا ۱۲ سال و مرحله سوم واکسیناسیون تاکید کرد و افزود: تنها راه مقابله درست با کرونا واکسیناسیون است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه