English

محمد پهلوان کاشی:

افزایش ۲۶ درصدی مبتلایان کرونا در خراسان رضوی

رییس کمیته اطلاع رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: در حال حاضر ۳۹۸ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

افزایش ۲۶ درصدی مبتلایان کرونا در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان کاشی رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید-۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: طی یک روز گذشته ۱۸۹ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری شدند که نسبت به روز قبل ۲۶ درصد افزایش داشته است.

پهلوان در ادامه این خبر اضافه کرد: از این تعداد ۱۳۵ بیمار در مراکز درمانی زیر پوشش این دانشگاه بستری هستند و سویه اومیکرون همچنان در نمونه‌های آزمایشگاهی غالب است و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، حفظ فاصله اجتماعی، اجتناب از دورهمی ها، استفاده از ماسک و تکمیل واکسیناسیون از مهمترین راهکار‌های پیشگیری از ابتلا به کرونا محسوب می‌شود.

رییس کمیته اطلاع رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: در حال حاضر ۳۹۸ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که ۳۱۷ نفر از این بیماران در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.

وی همچنین تاکید کرد: ۱۲۰ بیمار بدحال در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند که ۱۰۲ نفر از این بیماران در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تحت مراقبت قرار دارند.

پهلوان در خاتمه خاطرنشان کرد: طی یک روز گذشته ۸۵۰ بیمار سرپایی به مراکز خدمات جامع سلامت منتخب و اورژانس بیمارستان مراجعه کردند و تمام مراکز بهداشتی و درمانی برای خدمات رسانی به بیماران مبتلا و یا مشکوک به کرونا در آمادگی کامل هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه