English

عباس شمس‌الهی:

بیش از ۴ هزار کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه در سطح استان ایلام نشت‌یابی شد

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از نشت یابی ۳ هزارو ۸۸۷ کیلومتر شبکه شهری و روستایی در سطح استان ایلام در طول سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: در سال گذشته ۶۴۹ کیلومتر خطوط تغذیه نیز نشت یابی شده است.

بیش از ۴ هزار کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه در سطح استان ایلام نشت‌یابی شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، عباس شمس‌اللهی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۱۱۶ هزارو ۳۰۰ انشعاب علمک شهری و روستایی استان نشت یابی شده‌است، افزود: در طول سال گذشته ۲۲۳ هزار متر لوله پلی‌اتیلن توسط بازرسان فنی این شرکت کنترل کیفی گردیده که خوشبختانه در این مدت شاهد نصب کالای بدون کیفیت و غیر استاندارد نبوده ایم.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام اظهار داشت: به‌منظور جلوگیری از ورود کالای غیر‌استاندارد به پروژه‌های گازرسانی استان، در سال گذشته، ۲۲ هزارو ۳۰۰ عدد اتصالات پلی‌اتیلن و فولادی و ۶۸ کیلومتر تست مقاومت نشتی خطوط جدیدالاحداث کنترل کیفی شدند.

وی با بیان اینکه با استفاده از سیستم‌های کنترلی، نظارتی، ایمنی و آزمایش سلامت تجهیزات، راه برای عدم نصب کالای غیر استاندارد هموار می‌شود، تصریح کرد: واحد بازرسی فنی با حضور فعال و انجام بازرسی در سطوح مختلف شامل مراحل تولید، خرید و نصب تجهیزات و قطعات با انجام تست‌های عملکردی، احتمال بکارگیری و استفاده از تجهیزات و قطعات غیر استاندارد را به حداقل رسانده‌است.

شمس اللهی خاطرنشان کرد : بازرسی فنی به منظور دستیابی به حصول اطمینان از انجام صحیح و کامل تعمیرات و همچنین انجام تمامی موارد برنامه‌ریزی شده، در تمام مراحل تعمیرات اساسی طبق استانداردهای بین‌المللی و روش‌های جاری شرکت ملّی گاز ایران حضوری فعال و مستمر دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از ۳ هزارو ۸۸۷ کیلومتر شبکه توزیع گاز در اقصی نقاط مختلف استان ایلام نشت یابی شده‌ است، گفت: واحد بازرسی فنی این شرکت با استفاده از علم روز، دانش و تخصص، سلامت تجهیزات را برای پایداری توزیع گاز در سطح استان دو چندان می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه