English

عباس شمس‌الهی:

ضریب نفوذ گازرسانی در مناطق شهری و روستایی بدره ۱۰۰ درصد است

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه شهرستان بدره یکی از شهرستان‌های سبز استان می‌باشد که تمامی مناطق شهری و روستایی آن گازدار هستند، گفت: ضریب نفوذ گازرسانی در مناطق شهری و روستایی شهرستان بدره ۱۰۰ درصد است.

ضریب نفوذ گازرسانی در مناطق شهری و روستایی بدره ۱۰۰ درصد است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، عباس شمس‌اللهی با بیان اینکه ۲ شهر بدره و چشمه شیرین و ۲۵ روستای این شهرستان گازدار هستند، افزود: در حال حاضر ۴ هزارو ۳۰۹ خانوار در مناطق شهری و روستایی این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند که از این تعداد یکهزارو ۵۶۹ خانوار در مناطق شهری و ۲ هزارو ۷۴۰ خانوار در مناطق روستایی هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام، با بیان اینکه تا‌کنون ۶۶ واحد تولیدی و صنعتی در این شهرستان گازدار شده است و این شرکت برای تحقق نامگذاری سال جاری برای گازدار نمودن سایر واحدهای تولیدی و صنعتی برنامه مدونی در دست اقدام دارد، اظهار داشت: شرکت گاز استان در طول دو سال گذشته تاکنون برای تحقق نامگذاری شعال سال قدم‌های خوبی برداشته و امسال نیز برای تحقق آن، تلاش خود را دو چندان خواهد کرد.

وی به تعداد مشترکین گاز در مناطق مختلف شهری و روستایی بدره اشاره و تصریح کرد: در مجموع تعداد مشترکین این شهرستان ۵ هزارو ۵۱۸ مشترک می‌باشد که از این تعداد، ۲ هزارو ۹۵ مشترک در مناطق شهری و ۳ هزارو ۴۲۳ مشترک در مناطق روستایی قرار دارد.

شمس اللهی با بیان اینکه از ابتدای گازرسانی به مناطق شهری و روستایی بدره ۴ هزارو ۲۹۱ انشعاب نصب و راه‌اندازی شده است، خاطرنشان کرد: از این تعداد یکهزارو ۳۱۲ انشعاب در مناطق شهری و ۲ هزارو ۹۸۰ انشعاب در مناطق روستایی شهرستان نصب شده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۲۳۰ کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه در اقصی نقاط این شهرستان اجرا شده‌است، گفت: از این تعداد، ۶۰ کیلومتر در مناطق شهری و ۱۷۰ کیلومتر در مناطق روستایی اجرا و همچنین ۱۰ ایستگاه تقلیل فشار گاز نیز نصب گردیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه