English

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خبر داد

افتتاح پروژه های گازرسانی روستایی همزمان با هفته دولت در نایین

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از افتتاح پروژه های گازرسانی روستایی با اعتباری بالغ بر 32 میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در نایین خبر داد.

افتتاح پروژه های گازرسانی روستایی همزمان با هفته دولت در نایین

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید مصطفی علوی  گفت: پروژه های گازرسانی به روستاهای حسن آباد توکلی و معین آباد از توابع شهرستان نایین در مجموع با 30 کیلومتر شبکه گذاری و اعتباری بالغ بر 32 میلیارد ریال همزمان با  هفته دولت افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی بیان داشت: پروژه گازرسانی به روستای معین آباد با 18 کیلومتر شبکه گذاری روستایی با 13 انشعاب صنعتی و هشت انشعاب خانگی اجرایی شده و روستای حسن آباد با هفت انشعاب صنعتی و 10 انشعاب خانگی روستایی انجام و به بهره برداری رسیده است.

علوی افزود: همچنین عملیات اجرایی گازرسانی به روستای خان سنجد و عملیات گازرسانی روستای ابی آباد و روستاهای در مسیر این روستا نیز آغاز گردید.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، بیان داشت: در حال حاضر 2شهر و 151 روستای شهرستان  نایین و در مجموع حدود 16 هزار و 400مشترک از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

علوی  ضمن ابراز خرسندی از گاز رسانی به روستا ها بیان داشت: وقتی گاز طبیعی به عنوان یک زیر ساخت و امکان  مهم  در روستاها فراهم می شود تاثیر زیادی در اشتغال و چرخه اقتصادی روستاها خواهد داشت که این مهم خود از مهاجرت و پدیده حاشیه نشینی در شهرها به نحو مطلوبی جلوگیری می کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: از مشترکین عزیز روستایی درخواست می شود که از این نعمت بزرگ، ارزان و پاک به صورت ایمن و بهینه استفاده نمایند و جهت استمرار و توسعه جریان گاز در بخش صنعت، در پرداخت به موقع گاز بهای مصرفی دقت و حساسیت بالایی داشته باشند.

پروژه گاز

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه