English

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خبر داد:

افتتاح ۱۵ پروژه بزرگ گازرسانی همزمان با هفته دولت در استان اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان ازافتتاح 15پروژه بزرگ گازرسانی همزمان با هفته دولت در اصفهان خبر داد.

افتتاح 15 پروژه بزرگ گازرسانی همزمان با هفته دولت در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید مصطفی علوی  بیان داشت: همزمان با هفته دولت 14پروژه بزرگ گازرسانی با هزینه ای بالغ بر 260 میلیارد ریال در سطح استان اصفهان افتتاح می شود.

 وی با اشاره به پروژه‌های آماده افتتاح شرکت گاز استان در هفته دولت گفت:عملیات اجرایی گازرسانی به 7 روستای بخش مرکزی فریدونشهر از جمله؛ زرد فهره، سکان، اسلام آباد،مزرعه سیب، مزرعه میر، راچه وکرچان با هزینه ای بالغ بر 60 میلیارد ریال و احداث ساختمان پست امداد شهید کشوری آغاز خواهد شد.

علوی بهره برداری از گازرسانی به شهرهای فرخی و جندق به روش گاز طبیعی فشرده  با هزینه اجرایی 108 میلیارد ریال، بهره برداری از ایستگاه CGS200هزار متر مکعبی نصیرآباد در شهرستان مبارکه با هزینه اجرایی 40 میلیارد ریال، افتتاح پروژه گازرسانی به روستاهای حسن آباد توکلی و معین آباد از توابع شهرستان نایین  با هزینه اجرایی 32 میلیارد ریال، بهره برداری از ساختمان اداری وپست امداد اداره گاز حسن آباد  بخش جرقویه علیا با هزینه اجرایی 13 میلیارد ریال از جمله این پروژه ها است.

وی از گازرسانی به فاز دو شهرک شهید کشوری خبر داد و افزود: این پروژه با هزینه ای بیش از 7میلیارد ریال اجرایی شده است که در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به اینکه با گازرسانی به دو شهر واقع در شرق استان بیش از 2 هزار و 380خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد گفت: پروژه های گازرسانی به روستاهای بخش مرکزی فریدونشهر نیز  تا پایان سال جاری به بهره برداری کامل خواهند رسید.

وی گفت: سال گذشته گازرسانی به شهر خور صورت گرفت و در حال حاضر دو هزار و ۱۰۰ مشترک این شهر از گاز طبیعی استفاده می‌کنند، تصریح کرد: برای اتمام روند گازرسانی به تمام نقاط استان از هیچ تلاشی غافل نشدیم.

علوی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰9 شهر استان "شهر سبز" شده‌اند، گفت: تا پایان امسال هیچ شهری در سطح استان از نعمت گاز طبیعی بی‌بهره نخواهد بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با اعلام اینکه رسالت شرکت گاز استان اصفهان توسعه گازرسانی است، تاکید کرد: در بخش تعالی و کیفیت باید اقدامات زیادی انجام شود، از این رو تا پایان سال جاری ۲۲ خدمت قابل ارایه به مشترکین  عزیز استان را الکترونیکی خواهیم کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه