English

مدیرکل کمیته امداد مازندران:

رویکرد اصلی کمیته امداد توانمندسازی مددجویان است

مدیرکل کمیته امداد مازندران در جلسه شورای مدیران گفت: رویکرد اصلی کمیته امداد توانمندسازی مددجویان است.

رویکرد اصلی کمیته امداد توانمندسازی مددجویان است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام بشیر عالیشاه اظهار داشت: با توجه به شعار سال با عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی، تلاش و برنامه ریزی لازم در این خصوص صورت گرفته است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های کمیته امداد مازندران در ماه مبارک رمضان، ادامه داد: توزیع سبد غذایی و اطعام مهدوی از جمله برنامه ها است که با کمک و مشارکت خیران انجام می شود.

مدیرکل کمیته امداد مازندران تصریح کرد: امسال در رزمایش اطعام مهدوی توزیع یک میلیون و 500 هزار پرس غذا، هدفگذاری شده است.

وی گفت: در ماه مبارک رمضان امسال پیش بینی شده تا با مشارکت خیران 20 هزار حامی ایتام جذب شود تا سرانه ایتام  تحت حمایت افزایش یابد.

حجت الاسلام عالیشاه گفت: جشن رمضان با عنوان« لذت لبخند » در شب‌های ماه مبارک رمضان تهیه و از سیمای مازندران پخش می شود.

وی تصریح کرد: در تلاش هستیم تا در ماه مبارک رمضان امسال با کمک خیران و نیکوکاران،  300 هزار سبد معیشتی بین نیازمندان توزیع شود.

مدیرکل کمیته امداد مازندران ابراز داشت: با تعامل و همراهی و همکاری یکدیگر و با برنامه ریزی مناسب می توان در راستای خدمت به نیازمندان به نتایج مطلوبی دست یافت.

وی با بیان اینکه هزار و 450 سری جهیزیه به مددجویان اهدا شد، اظهار داشت: سال گذشته هفت هزار لوازم خانگی با کمک خیران تهیه و بین مددجویان توزیع شده است.

حجت الاسلام عالیشاه بیان داشت: دیدار با خانواده های تحت حمایت در قالب طرح مفتاح الجنه و  برگزاری میز خدمت از دیگر برنامه های این نهاد در ماه مبارک رمضان امسال است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه خدمات شایانی در سال گذشته به نیازمندان ارائه شده است که حاصل مشارکت خیران و تلاش کارکنان این نهاد به صورت اقدام  جهادی و انقلابی بوده است.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با تقدیر از همراهی خیران و مردم نوعدوست مازندران با کمیته امداد، گفت: امسال هم با تلاش مضاعف، در راستای  خدمت رسانی به نیازمندان و خودکفایی آنان گام بر می داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه