English

امیر شوشتری:

پوشش تحصیلی دانش‌آموزان عشایر خراسان رضوی ۱۰۰ درصد است

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی بیان کرد: ۲۳ شهرستان خراسان رضوی دارای خانوارهای عشایری با شرایط کوچروی هستند و هم اکنون ۹ هزار دانش آموز عشایر در سراسر استان داریم.

پوشش تحصیلی دانش‌آموزان عشایر خراسان رضوی ۱۰۰ درصد است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، امیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: هم ‌اکنون پوشش تحصیلی دانش‌آموزان عشایر در این استان ۱۰۰ درصد است که از این حیث جزو استان‌های برتر هستیم.

شوشتری در ادامه این خبر اضافه کرد: خوشبختانه تمایل و همکاری عشایر در این زمینه نیز فراوان است و به همین دلیل کلیه دانش آموزان لازم التعلیم در بخش عشایری اکنون زیر پوشش آموزشی قرار دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی متذکر شد: ۲۳ شهرستان خراسان رضوی دارای خانوارهای عشایری با شرایط کوچروی هستند و هم اکنون ۹ هزار دانش آموز عشایر در سراسر استان داریم.

وی همچنین در ادامه یادآور شد: ما جزو استانهای برتر از حیث شمار دانش آموزان عشایری زیر پوشش هستیم و استان ۲۳۰ باب مدرسه عشایری دارد که بنا به شرایط و ضرورت زندگی عشایری طراحی شده است.

شوشتری در خاتمه خاطرنشان کرد: دانش آموزان عشایر در حوزه تربیت بدنی و ورزش نیز فعالیتهای خوبی دارند و انجام بازیهای بومی و عشایری به خوبی تامین کننده نیاز دانش آموزان در این بخش است.

لازم بذکر است که: استان خراسان رضوی دارای حدود یک میلیون و ۴۲۰ هزار دانش آموز است که حدود ۹ درصد جمعیت دانش آموزی کشور را شامل می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه