English

با حضور استاندار و امام جمعه اصفهان انجام شد؛

تجدید میثاق دوباره با آرمان های متعالی شهدا و امام شهدا (ره)

ویژه برنامه میثاق با آرمان های منیع و شامخ شهدا با حضور استاندار اصفهان و نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان و سایر مسئولان استانی و اقشار مختلف مردم در گلزار شهدای اصفهان برگزار شد.

تجدید میثاق دوباره با آرمان های متعالی شهدا و امام شهدا (ره)

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، رئیس شورای اداری استان اصفهان در این جلسه با تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم و آمارهای مرتبط با میهمانان نوروزی، ضمن اشاره به همه گیری بیماری منحوس کرونا، تصریح کرد: علی رغم بسیاری از محدودیت‌های کرونایی عزم مسئولان در دولت سیزدهم برای خدمت به مردم قاطع و پویا است.

 سیدرضا مرتضوی افزود: باید با جهاد تبیین جلوی تحریف ها‌ی مهندسی شده دشمن را گرفت و با تزریق امید به جامعه، مردم را به انقلاب و عبور از مشکلات مصمم تر و دلگرم تر ساخت.

 وی ضمن تقدیر از تیم های بازرسی و نظارت بر عرضه و تقاضای کالا و خدمات در استان، خاطر نشان ساخت: با اهتمام مردم و مسئولان و همگامی ستاد نوروزی استان و سایر دستگاه های ذی ربط در ایام عید نوروز هیچ دغدغه‌ای برای تامین مایحتاج عمومی در سطح استان وجود نداشت و به حق، اقدامات ارزنده و کارآمدی در حوزه عرضه اقلام تنظیم بازاری، کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی و همچنین نظارت مستمر و پیگیری قاطع بر درج قیمت‌ها صورت پذیرفت.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان نیز، در این نشست با بیان اینکه برگزاری این جلسه در محضر شهدا بسیار ارزشمند و ماندگار است، تصریح کرد: انشاالله، این حرکات و اقدامات قابل تقدیر باعث برکت در خدمت به مردم و پیمودن مسیر انقلاب و شهدا شود.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره آیات الله علوی گرگانی و حجت الاسلام و المسلمین ری شهری افزود: این شخصیت‌ها نقش موثری در برهه‌های مختلف و حساس انقلاب داشتند که باید به صورت ژرف تبیین و تحلیل شوند.

 گفتنی است؛ در پایان این نشست مسئولان حاضر با آرمان‌های شهیدان تجدید بیعت نمودند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه