English

شهرداری در عمل پایبندی به شهدا را اثبات کرده است

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی شهرداری قم گفت: شهرداری در عمل پایبندی به شهدا را اثبات کرده است.

شهرداری در عمل پایبندی به شهدا را اثبات کرده است

به گزارش خبرگزاری موج قم، مجید محمدرضاخانی در مراسم تقدیر از فرزندان شاهد کارکنان شهرداری قم، باز بودن باب شهادت و وجود شهدای مقاومت را مورد توجه قرارداد و اظهار داشت: باز بودن باب شهادت نشان داد این راه تا پیروزی حق بر باطل ادامه خواهد داشت.

وی شهدا و ایثارگران را مصداق آیه شریفه قرآن دانست و افزود: رفتار، کردار و اعمال شهدا همه را به سمت خیر و خوبی حرکت داده و چه در زمان حیات و چه در زمان شهادت، مروج حرکت به سمت کرامت انسانی بوده‌اند و امیدوارم همگی پیرو آن‌ها باشیم.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی شهرداری قم، سختی و مشکلات خانواده شهدا را یادآور شد و تصریح کرد: این خانواده‌ها علیرغم همه مشکلات با صبر و برداری رفتار کرده و چراغ نظام را روشن نگه‌داشته‌اند و ما باید نسبت به آنان متواضع باشیم.

وی تعداد کارکنان عضو جامعه ایثارگران در شهرداری را در حدود یک‌پنجم کل پرسنل شهرداری اعلام کرد و گفت: با توجه به ظرفیتی که در قانون بودجه ۱۴۰۰ و در برنامه پنجم توسعه ایجاد شد، توانستیم تغییر وضعیت این عزیزان را انجام دهیم.

محمدرضاخانی تعداد تغییر وضعیت پرسنل خانواده ایثارگران را حدود ۴۰۰  نفر عنوان کرد و یادآور شد: تعداد اندکی از این ظرفیت قانونی باقی‌مانده که تلاش داریم از این ظرفیت به‌صورت کامل استفاده کنیم.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را وظیفه همه دانست و ابراز کرد: شهرداری قم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نیت و عمل اقدامات خوبی را انجام داده و نام‌گذاری معابر و پروژه‌ها، نصب المان‌های شهدا و ساخت خانه موزه شهدا بخشی از این اقدامات است.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی شهرداری قم توجه به شهدا و خانواده شهدا را از افتخارات شهرداری دانست و اذعان کرد: ان‌شاءالله از سال آینده با تمام شدن بیماری کرونا، مراسم باشکوهی برای بزرگداشت شهدای شهرداری برگزار می‌کنیم.

وی در پایان با آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله به‌زودی شاهد پیروزی حق بر باطل در همه جهان خواهیم بود و ظهور امام عصر (عج) را درک می‌کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه