English

استاندار اصفهان:

استان اصفهان با ثبت ۱۵ میلیون تردد غیر بومی طلایه دار است

استاندار اصفهان گفت: تنها در 6 روز ابتدای سال 1401 شمسی، استان اصفهان با ثبت 15 میلیون تردد غیر بومی طلایه دار است

استان اصفهان با ثبت 15 میلیون تردد غیر بومی طلایه دار است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سیدرضا مرتضوی در گفتگوی تلفنی با رادیو سراسری اقتصاد، ضمن تبریک حلول سال نو و عید نوروز به کلیه هموطنان تصریح کرد: بر اساس داده های ثبت شده تنها در 6 روز اول سال جدید، تردد افراد غیر بومی در استان اصفهان نسبت به سنوات پیشین رشدی 75 درصدی را حکایت می نماید و آمارها نشان می دهد 700 هزار نفر در استان اقامت داشته اند که میانگین اقامت در استان اصفهان 2/2  شبانه روز بالغ می گردد.

وی گفت: استان اصفهان با توجه به پیامدهای بحران های طبیعی از جمله خشکسالی مفرط، فرونشست مهلک زمین، آلاینده های هوا و ... و  تحقق امکان سنجی و ظرفیت سنجی های جامع و گسترده و شناخت فرصت ها و قوت های این جغرافیای نادر؛ ضرورت اهتمام به حوزه های گردشگری و صنایع دستی و صنایع هایتک را بسیار با اهمیت و اقتضایی ارزیابی نموده و آنرا زیربنای توسعه پایدار استان برشمرد.

  استاندار اصفهان ادامه داد: استان پهناور اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی با داشتن 13 درصد از نیروی متخصص کشور و داشتن دانشگاه ها و پژوهشگاه های ممتاز، موسسات علمی آموزشی شاخص و قطب های علمی و صنعتی مبرز می تواند، در تحقق کارآمد شعار سال 1401 شمسی با عنوان «تولید دانش بنیان، اشتغال‌آفرین» نقشی راهبردی، آینده نگرایانه و بسیار تاثیرگذاری ایفا نمایند.

 نماینده عالی دولت در استان گفت: با عنایت به برنامه ریزی های ستاد استانی خدمات سفر، اتفاقات بسیار ارزشمندی رخداده و استان اصفهان و شهرهای تابعه توانسته اند با بهره مندی از ظرفیت های جاری و بالقوه خود، میزان جمعیت درخور توجهی از مهمانان نوروزی را به خود اختصاص دهند.

سیدرضا مرتضوی بیان داشت: تنها در 6 روز اول سال جدید، تردد افراد غیر بومی در استان اصفهان نسبت به سنوات پیشین رشدی 75 درصدی را حکایت می نماید و آمارها نشان می دهد 700 هزار نفر در استان اقامت داشته اند که میانگین اقامت در استان اصفهان 2/2  شبانه روز بالغ می گردد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه