English

استاندار اصفهان:

حمایت از چرخه تولید و سرمایه گذاری اشتغال آفرین از اولویت های دولت سیزدهم است

استاندار اصفهان گفت: تسهیلگری در راستای حمایت قاطع از حرکت پایدار چرخه تولید و سرمایه گذاری اشتغال آفرین از اولویت های بنیادین دولت سیزدهم است.

حمایت از چرخه تولید و سرمایه گذاری اشتغال آفرین از اولویت های دولت سیزدهم است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سیدرضا مرتضوی در سومین سفر شهرستانی خود به شهرستان خوانسار با تبریک اعیاد شعبانیه بر تعهد دولت سیزدهم در خصوص تسهیلگری در جبهه تولید و اهتمام مجدانه و همگانی مسئولان به منظور رفع موانع زائد و دست و پاگیر اداری برای تولید کنندگان، سرمایه گذاران و صنعتگران تاکید موکد کرد.

نماینده عالی دولت در استان اصفهان با تبیین نقش آفرینی و هم افزایی همه دستگاه ها در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، کارگروه امور زیربنایی تصریح کرد: بحمدالله، با عنایت به اقدامات و رایزنی های صورت پذیرفته، بستر لازم برای رشد و گشایش در حوزه پولی و بانکی استان افزایش قابل توجهی یافته و اکنون استان اصفهان می توانند در این خصوص به صورت مستقل اقدام نماید.

شایان ذکر است، پروژه خط ۳ تولید پتنتینگ صنایع فولادی پیش تنیده خوانسار، به منظور عملیات حرارتی مفتول های فولادی پرکربن (پننتینگ) با اقطار ۴ الی ۱۴ میلیمتر برنامه ریزی و اجرا شده که از ظرفیت تولیدی ۲۰  هزار تن در سال برخوردار می باشد و با سرمایه ای افزون بر ۳۵۰ میلیارد ریال و ۱۵۰  هزار یورو افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

افتتاح در خوانسار

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه