English

اصلاح ورودی عوارضی کاشان با اعتباری بالغ‌بر ۱۵۰ میلیارد ریال

رئیس کمیته اجرایی منطقه سه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم از اصلاح ورودی عوارضی کاشان بااعتباری بالغ‌بر ۱۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

اصلاح ورودی عوارضی کاشان با اعتباری بالغ‌بر ۱۵۰ میلیارد ریال

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهرداد روحانی وزیری اقدامات منطقه را برای ایام نیمه شعبان و تعطیلات نوروز تشریح کرد و اظهار داشت: با توجه به تداخل اعیاد شعبانیه و جشن‌های ایام نوروز، اقدامات به‌صورت هم‌زمان و فشرده انجام شد.
وی منطقه سه را یکی از ورودی‌های اصلی شهر دانست و افزود: بیش از ۹۰ درصد مسافران و زائران از سمت پایتخت تهران و منطقه سه وارد شهر شده و یکی از کارهایی خوبی که امسال انجام شد، اصلاح رمپ ورودی عوارضی کاشان به سمت بلوار سردار سلیمانی بود.
رئیس کمیته اجرایی منطقه سه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم ادامه داد: هزینه اصلاح رمپ ورودی عوارضی کاشان ۱۵۰ میلیارد ریال بود که از شهریورماه امسال آغازشده و دو شب پیش بازگشایی‌شد. این مسیر به عنوان یکی از مسیرهای اصلی شهر به‌صورت کامل بهسازی، فضای سبز، اسفالت و جدول‌گذاری شد.
وی از برپایی ستاد تسهیلات نورزی جنب عوارضی تهران خبر داد و گفت: نیروها در این غرفه در حال خدمات‌رسانی به مسافران بوده و نقشه، بروشور و راهنمای سفر بین مسافران توزیع می‌کنند.
روحانی وزیری تصریح کرد: سه پارکینگ جمکران ازجمله پارکینگ شماره سه، ۹، ۱۰ نیز تحت مدیریت کمیته اجرایی منطقه سه بوده و در هر پارکینگ حدود ۱۰۰ نیرو ستادی، خدماتی و فضای سبز بیش از ۴۰ روز در حال کار هستند.
وی ادامه داد: اقدامات انجام‌شده در پارکینگ‌ها ازجمله علف زنی، غلتک زنی، نصب سرویس بهداشتی، اتصال آب و برق بوده و پارکینگ انتظار که نزدیک‌ترین به پارکینگ به حرم بوده بیشترین حجم مسافر را داشته است.
مدیر منطقه سه شهرداری قم خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا که دو سال این مراسم برگزار ‌نشد، تأسیسات آسیب‌دیده بود که باید اصلاح و بازسازی می‌شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه