English

از مجتمع فرهنگی ورزشی منطقه ۳ قم در اوایل سال آینده بهره برداری می شود

مدیر منطقه سه شهرداری قم گفت: از مجتمع فرهنگی ورزشی منطقه ۳ قم در اوایل سال آینده بهره برداری می شود.

از مجتمع فرهنگی ورزشی منطقه ۳ قم در اوایل سال آینده بهره برداری می شود

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهرداد روحانی وزیری در خصوص طرح‌های شهرداری برای رفع محرومیت از چهره شهرک امام حسن(ع) اظهار داشت: این شهرک امام حسن(ع) یکی از محله‌های محروم قم بود که در چند سال گذشته شهرداری طرح‌های خوبی برای رفع محرومیت از چهره این منطقه اجرا کرده است.

وی با بیان اینکه تملکاتی در سال‌های اخیر در ابتدای این شهرک انجام شد و با تخریب چندین باب منزل و مغازه، ورودی آن شکل خوبی به خود گرفته است، ابراز کرد: همچنین احداث بوستان‌های مادر، عباس‌آباد، سوله ورزشی، بنای شکیل شهدای گمنام و جدول و آسفالت کوچه‌های این محله اقداماتی است که توسط شهرداری در سال‌های گذشته صورت گرفته است.

مدیر منطقه سه شهرداری قم از احداث یک مجتمع فرهنگی ورزشی در این منطقه خبر داد و ابراز کرد: ششمین مجتمع فرهنگی منطقه سه علیرغم مشکلات متعدد در شهرک امام حسن(ع) در حال ساخت است که امیدواریم ابتدای سال آینده به بهره‌برداری برسد.

روحانی وزیری افزود: اسکلت این مجتمع قبل از شیوع کرونا به اتمام رسیده بود و کار متوقف شد که هم‌اکنون با پیمانکار جدید پیمان احداث ادامه کار با اعتبار هفت میلیارد تومان منعقدشده و کار در حال پیگیری است.

وی از درخواست اهالی این شهرک برای برقراری مجدد خط اتوبوسرانی خبر داد و گفت: به این منظور نامه‌نگاری با سازمان اتوبوسرانی انجام‌شده و مقررشده این درخواست توسط کارشناسان بررسی شود و در صورت موافقت خط اتوبوس در این شهرک دایر شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه