English

بهسازی ورودی و خروجی‌های بلوار شهید سپهبد سردار سلیمانی در منطقه ۳ قم

مدیر منطقه سه شهرداری قم از بهسازی ورودی و خروجی‌های بلوار شهید سپهبد سردار سلیمانی در منطقه ۳ قم خبر داد.

بهسازی ورودی و خروجی‌های بلوار شهید سپهبد سردار سلیمانی در منطقه ۳ قم

به گزراش خبرگزاری موج قم، مهرداد روحانی وزیری از بهسازی ورودی و خروجی‌های بلوار شهید سلیمانی و آسفالت مسیر این بلوار خبر داد و اظهار داشت: بهسازی بلوار شهید سلیمانی خوشبختانه طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در حال اجراست.

وی طول مسیر جدول‌گذاری شده را بیش از ۷۰۰ متر اعلام کرد و افزود: عملیات جدول‌گذاری مسیر بلوار شهید سپهبد سردار سلیمانی که شامل احداث جداول تک و کانیو به همراه لوله کاروگیت جهت هدایت آب‌های سطحی به رودخانه و ایجاد زهکش جهت انتقال آب زیرسطحی به رودخانه است که با هزینه‌ای بالغ‌بر یک میلیارد تومان صورت گرفته و مساحت زیرسازی آن نیز به متراژ ۴ هزار مترمربع و به ارزش ۱۴ میلیارد ریال در حال اجراست.

مدیر منطقه سه شهرداری قم تصریح کرد: پیش‌بینی منطقه نسبت به مساحت مسیری که می‌بایست آسفالت شود ۱۳ هزار مترمربع بوده که معادل ۴ هزار تن آسفالت و به ارزش تقریبی ۴۴ میلیارد ریال مورداستفاده قرار خواهد گرفت که درمجموع این پروژه ۶۸ میلیارد ریال هزینه‌کرد داشته است.

وی در پایان مسیر بهسازی شده را تشریح کرد و گفت: مسیر بهسازی شده در محدوده عوارض کاشان شامل ورودی و خروجی به بلوار شهید سردار سلیمانی واقع در ضلع شرقی عوارضی کاشان و همچنین ورودی و خروجی واقع در ضلع غربی که در ابتدای خیابان بادیان بوده آغازشده و تا بلوار شهید سلیمانی ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه