English

جداول و آسفالت مناطق منطقه سه قم بهسازی می شود

مدیر منطقه سه شهرداری قم گفت: جداول و آسفالت مناطق منطقه سه قم بهسازی می شود.

جداول و آسفالت مناطق منطقه سه قم بهسازی می شود

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهرداد روحانی وزیری  بهسازی جداول و آسفالت مناطق محروم منطقه را یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری دانست و اظهار داشت: بهسازی جداول و آسفالت مناطق محروم منطقه سه ازجمله محلات تولیددارو، اسماعیل‌آباد، محدوده معابر و شوارع منتهی به حریم ریل راه‌آهن، حدفاصل خیابان مدرس تا ابتدای روگذر خیابان امامزاده ابراهیم(ع) یکی از برنامه‌های منطقه بود.

وی کوچه‌هایی با عرض کم و صعب‌العبور را یکی از مشکلات این محلات عنوان کرد و افزود: در این کوچه‌ها که ماشین‌ها به‌ سختی عبور می‌کردند، همکارانمان در حوزه‌های امور زیربنایی و خدمات شهری توانستند جدول‌گذاری و آسفالت آن را انجام داده و شرایط مطلوبی را برای شهروندان فراهم کنند.

مدیر منطقه سه شهرداری قم متراژ جدول‌گذاری را عددی به میزان ۷۰۰ متر اعلام کرد و گفت: ۷۰۰ متر جدول‌گذاری این محلات شامل جدول‌گذاری و اجرای کانیو بااعتباری بالغ‌بر ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انجام‌شده است، آسفالت آن نیز با مساحت ۲۸۰۰ مترمربع در حدود ۳۰۰ تن آسفالت و اعتباری برابر ۳ میلیارد ریال اجرا شد.

وی مجموع هزینه‌ای بهسازی و آسفالت این محلات را ده میلیارد ریال دانست و بیان کرد: خوشبختانه بهسازی جداول و آسفالت این محلات انجام‌شده و مشکلات اهالی محلات برطرف شد و امیدواریم بتوانیم خدمات بیشتری را به این محلات ارائه دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه