English

پارک بازی میدان ۷۲ تن در سال ۱۴۰۱ بهره برداری می شود

مدیر منطقه سه شهرداری قم گفت: پارک بازی میدان ۷۲ تن در سال ۱۴۰۱ بهره برداری می شود.

پارک بازی میدان ۷۲ تن در سال ۱۴۰۱ بهره برداری می شود

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهرداد روحانی وزیری روز چهارشنبه در گام چهارم افتتاح، بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی یکصد پروژه مدیریت شهری قم با اعتباری بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد ریال در سالن رضوان شهرداری قم با اشاره به بهره برداری رسمی از ساختمان شهرداری منطقه سه، اظهار داشت: با افتتاح ساختمان اداری منطقه سه شهرداری قم پس از ۳۰ سال یکی از مشکلات اساسی و زیربنایی این منطقه برطرف شده است.

روحانی وزیری ادامه داد: این ساختمان در زمینی به مساحت ۱۸۰۰ متر در بلوار شهید عابدی طی دو سال عملیات اجرایی آماده بهره برداری و افتتاح رسمی شده است.

مدیر منطقه سه شهرداری قم خاطرنشان کرد: برای احداث این ساختمان ۲۰ میلیارد تومان اعتبار به‌کار رفته و دو سازمان تابعه شهرداری قم نیز در آن مشغول خدمات رسانی به شهروندان خواهند بود.

وی با اشاره به پروژه‌های شاخص این منطقه ادامه داد: سوله ورزشی شهرک امام حسن(ع) در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ متر و پارک بازی ۷۲ تن سال آینده بصورت کامل افتتاح و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

روحانی وزیری یادآور شد: بهره برداری از رستوران آبشار، بهره‌برداری از لاین کندرو بلوار شهیدخداکرم، بهره‌برداری از فضای سبز ورودی عوارض کاشان به بلوار شهید سلیمانی با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان، بهره‌برداری خیابان دام و طیور کوه سفید، تملک کامل خیابان منتهی به ایستگاه مترو و هدایت و جمع‌آوری آب‌های سطحی در بودجه سال آینده این منطقه پیش بینی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه