English

آزادسازی سواحل باید الگوی حل مشکلات باشد

امام جمعه بندرعباس گفت: آزادسازی سواحل نتیجه همکاری و هم افزایی قوای سه گانه کشور است که باید الگوی حل سایر مشکلات باشد.

آزادسازی سواحل باید الگوی حل مشکلات باشد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده امام جمعه بندرعباس در خطبه های نمازجمعه بندرعباس افزود: این شیوه همکاری موفقیت خود را در عمل نشان داده است و میتواند در سایر بخش ها نیز به کارگرفته شود.
وی با اشاره به بعثت حضرت محمد (ص)اظهار داشت: پایه حرکت به سوی تمدن سازی، مقاومت است که باید خطیبان و سخنرانان دینی و مذهبی ابعاد را برای مردم تبیین کنند.
امام جمعه بندرعباس همچنین خواستار توجه جدی به مقوله جهاد رسانه‌ای شد واضافه کرد: مقام معظم رهبری از ما خواسته‌اند در مقابل دشمن و در همه ابعاد جنگ و جهاد ترکیبی موضع  تهاجمی داشته باشیم و  مهم‌ترین بخش آن جهاد رسانه‌ای  است.
به گفته حجت الاسلام والملسمین عبادی زاده، دشمن با تمام توان  می‌خواهد در  ارکان نظام اسلامی رخنه کند و همین موضوع اهمیت جهاد رسانه‌ای را بیشتر می کند.
وی تصریح کرد: نیروهای انقلابی باید در دل مراکز مهم دشمن نفوذ داده شوند و نه تنها در حوزه‌های امنیتی و نظامی بلکه در همه قسمت‌ها مانند دانش و دانشگاه‌های دشمن، مراکز فرهنگی و تصمیم‌سازی و در همه جا باید نیروهای مومن و انقلابی نفوذ داده شوند.
امام جمعه بندرعباس از امام کاظم (ع) به عنوان الگوی این راهبرد نام برد و اظهار داشت: ائمه‌ نیروهای انقلابی را در درون دستگاه دشمن نفوذ می‌دادند و شخصیت‌هایی مانند علی بن یقطین در دل حاکمیت سیاسی هارون الرشید نفوذ کردند و حتی بچه‌های خلفا توسط افراد نفوذ کرده در حاکمیت تربیت می‌شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه