English

امام جمعه موقت قشم:

دولت انقلابی با مفسدان برخورد قاطع داشته باشد

امام جمعه موقت قشم با اشاره به اینکه انتظار از دولت انقلابی این است که با مفسدان برخورد قاطع داشته باشد گفت: مدیران کم‌کار دولت قبلی را با نیروهای متعهد و انقلابی جایگزین شوند.

دولت انقلابی با مفسدان برخورد قاطع داشته باشد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین امید درویشی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته قشم افزود: فعالیت‌های فرهنگی مناسبی در قشم در حال انجام است که باید با ساماندهی این فعالیت‌ها آن‌ها را تقویت کرد.

وی با اشاره به عید مبعث ادامه داد: شیعه و اهل سنت، دو بال هستند که باید با یکدیگر هماهنگ و متحد عمل کنند تا دشمن از هرگونه تفرقه‌ای مایوس شود.

امام جمعه موقت قشم تصریح کرد: از مسئولان نیز انتظار می‌رود که رویه گذشته پایان یابد و چنان که درخور دولت انقلابی است، به نیروهای انقلابی اقبال بیشتری نشان دهند.

وی افزود: انتظار از دولت انقلابی این است که با مفسدان برخورد قاطع داشته باشد و مدیران کم‌کار دولت قبلی را با نیروهای متعهد و انقلابی جایگزین شوند.

حجت الاسلام و المسلمین درویشی ادامه داد: آزادسازی سواحل کار نیکویی است که از سوی دولت دنبال می‌شود اما برخی نقاط هنوز موانع وجود دارد.

وی اظهار کرد: مسئولان همچنین با توجه به سابقه مدیریت دوگانه قشم در گذشته باید همدل حرکت کنند که هر گونه اختلافی باعث می‌شود مردم ضرر کنند.

امام جمعه موقت قشم افزود: مسایل فرهنگی در ساحل قشم نیاز به ورود مردم است که با حضور خود به نوعی امر به معروف محسوب می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه