English

معاون اجرایی رئیس جمهوری:

همه مردم باید دسترسی کامل به سواحل داشته باشند

سید صولت مرتضوی در جلسه ستاد ساماندهی سواحل استان مازندران، گفت: اساس کار در بحث آزادسازی سواحل آن است که تمام مردم دسترسی کامل به سواحل داشته باشند.

همه مردم باید دسترسی کامل به سواحل داشته باشند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید صولت مرتضوی در جلسه ستاد ساماندهی سواحل که با حضور استاندار، معاونان استاندار و تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی، نظامی و انتظامی استان برگزار شد، اظهار داشت: امروز همراه با استاندار مازندران از سواحل رامسر تا سواحل بابلسر بازدیدهای هوایی داشتیم و اگر مراقبت نشود هر روز در معرض تصرف است.

وی ادامه داد: نباید مدیران خود را با اعداد و ارقام اقناع کنند و اساس کار در بحث آزادسازی سواحل آن است که تمام مردم دسترسی کامل به سواحل داشته باشند.

معاون اجرایی رئیس جمهوری یادآور شد: بخشی از سواحل مازندران در اختیار دولتی ها و بخشی دیگر در اختیار غیر بومی ها است که ویلاسازی کرده و حق ساحلی مردم بومی این استان را تضییع کردند.

وی افزود: در روزهای گذشته طبق دستوری که رئیس جمهوری در ارتباط با آزاد سازی سواحل دادند تعدادی از بومیان مازندران با من تماس گرفتند و گفتند که در برخی از نقاط استان دیدن ساحل با توجه به تصرف هایی که انجام داده شده، برای آنان آرزو شده است.

مرتضوی گفت: موضوع در ارتباط با آزاد سازی سواحل بسیار ساده است و بخشی از سواحل این استان به صورت دولتی و بخشی هم به صورت خصوصی به تصرف درآمدند که باید تعیین تکلیف کنیم که نحوه آزادسازی این سواحل چگونه باشد.

مرتضوی گفت: اگر بخشی از سواحل مازندران به صورت شرعی در سال های گذشته تصرف شده، دستگاه های اجرایی و مسئولان امر باید کمک کنند که نحوه تعیین تکلیف این تصرفات و آزادسازی آنان چگونه باشد و همچنین اگر سواحل توسط بخش خصوصی به تصرف درآمده است و مشکلات حقوقی دارد باید دست به دست هم دهیم و برای رفع این چالش ها برای آزادسازی سواحل اقدام کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه