English

محمد نبوی فرد:

ساخت کارخانه تولید کنسانتره دام ۶۰ هزار تنی در خراسان رضوی

مدیرکل امور عشایر خراسان رضوی بیان کرد: خواستار تامین اعتبار مورد نیاز برای ساخت این کارخانه از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری، منابع استانی و کمک نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی هستیم.

ساخت کارخانه تولید کنسانتره دام ۶۰ هزار تنی در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد نبوی فرد مدیرکل امور عشایر خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: ساخت نخستین کارخانه تولید کنسانتره دام سبک ویژه عشایر این استان در شهرک صنعتی فریمان آغاز شد و این کارخانه با ظرفیت تولید ۶۰ هزار تن، نخستین کارخانه کنسانتره ویژه دام سبک عشایر در استان است.

نبوی فرد در ادامه تصریح کرد: این کارخانه در زمینی به مساحت ۱۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع با زیربنای هشت هزار مترمربع ساخته می‌شود که در صورت توسعه و اجرای فازهای بعدی قابلیت افزایش زیربنا تا ۱۲ هزار مترمربع را داراست.

مدیرکل امور عشایر خراسان رضوی همچنین اضافه کرد: ساخت این کارخانه کنسانتره برای ۴۵ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می‌کند و تاکنون برای تهیه زمین ۲۲.۵ میلیارد تومان هزینه شده که برای ساخت آن ۵۰ میلیارد تومان مورد نیاز است.

وی در ادامه این خبر تاکید کرد: خواستار تامین اعتبار مورد نیاز برای ساخت این کارخانه از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری، منابع استانی و کمک نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی هستیم.

مدیرکل امور عشایر خراسان رضوی یادآور شد: با راه اندازی این کارخانه بسیاری از نیاز کنسانتره دام سبک عشایر استان تامین می‌شود لذا خواستاریم سازمان جهاد کشاورزی استان در زمینه تامین نهاده مورد نیاز برای تولید کنسانتره در این کارخانه همکاری و مشارکت لازم را داشته باشد.

نبوی فرد در خاتمه خاطرنشان کرد: برای تولید کنسانتره در این کارخانه ۱۰ قلم نهاده به همراه ریزمغذی‌ها و مکملها مورد نیاز است و امیدواریم این کارخانه ظرف ۱۰ ماه آینده تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه