English

حجت الاسلام سید ناصر حیدری؛

جوانان مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب هستند

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد درباره عمل به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: جوانان مخاطب اصلی این بیانیه اند و باید گام دوم را باشکوه تر از گام اول بردارند.

جوانان مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، حجت الاسلام سید ناصر حیدری رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد در رابطه با گام دوم انقلاب، گفت: بزرگ مردی که امروز در هر فرصتی و از هر تریبونی اهمیت "جهاد تبیین" را فریاد می کند، خود سه سال قبل در چنین لحظه هایی" مهمترین منشور تبیینی تاریخ معاصر" را با قلم مبارکش روی کاغذ آورد تا هم به جادوی ایجاز، چهل سال را در چند کلمه به رساترین وجه ممکن تحلیل کند و هم فهرستی جامع از آنچه باید گفته شود، ارائه کند و هم مهمتر از آن روشی بی بدیل را برای "تبیین" برای آنان که بنا بود سه سال بعد جهاد تبیین را بر شانه آن ها نهد، به یادگار بگذارد.

حیدری افزود: اما ما از "بیانیه گام دوم" تنها نامش را برای مانور انقلابی بودن در جلسات و همایش ها از بر کرده ایم، مانند معامله ای که با همه "نقشه های گنج" این مرد خدا می کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد اضافه کرد: در این بین اما جوانانی هستند که تعقیب نمازشان تفکر در کلمه به کلمه این "سند سعادت" است و شب به شب سلوک عملی و عرفانی خود را بر محور فهم و عمل به این "قطب نمای تقرب" محاسبه می کنند.

وی افزود: همان هایی که مخاطب اصلی این بیانیه اند و باید گام دوم را باشکوه تر از گام اول بردارند و ما باهمین جوان ها و پشت سر همین مراد این راه را می رویم و گنج سعادت را پیدا می کنیم، حال دراین میان، سرزنش ها گر کند خارمغیلان غم مخور آیندگان حتما به رهپویان این مسیر "یالیتنامعکم" می گویند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه