English

شهردار تبریز:

بیانیه گام دوم انقلاب نسخه‌ای جهانی برای جوامع بشری است

شهردار تبریز گفت: بیانیه گام دوم انقلاب نسخه‌ای بین المللی و جهانی بوده و فقط برای جمهوری اسلامی ایران نیست و تمامی کشورها و جوامع بشری اگر به این بیانیه عمل کنند موجب رشد و شکوفایی کشور آنها خواهد شد.

بیانیه گام دوم انقلاب نسخه‌ای جهانی برای جوامع بشری است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، عباس رنجبر در حاشیه همایش «همیاری نخبگان مردم، نهادهای انقلابی و دولت سیزدهم در گام دوم انقلاب» که مقاله وی به عنوان رتبه برتر این همایش انتخاب شده بود، اظهار داشت: مقاله‌ای که در این همایش ارائه کرده بودم در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب است که توسط مقام معظم رهبری ارائه شد.

رنجبر افزود: بیانیه ها، فرامین و ابلاغیه‌هایی که مقام معظم رهبری معمولا ارائه می‌کنند در کل کشور برای تمام دستگاهها  از دو منظر قابل ارزیابی است. یک منظری که مقام معظم رهبری به عنوان ولی فقیه و فرمانده کل قوا ارائه می‌کنند و یک منظر دیگر از دیدگاه من یک اندیشمند جهانی و اندیشه ورزی بین المللی هستند که در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی نظر می‌ دهند و از هر دو دیدگاه این موضوعات قابل بررسی است.

وی ادامه داد: هر چند در جای جای بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری به روحیه استکبار ستیزی، آزادی و استقلال ملت‌ها اشاره کرده است، ولی اگر دقت کنیم می بینیم این بیانیه نسخه‌ای بین المللی و جهانی بوده و فقط برای جمهوری اسلامی ایران نیست.

شهردار تبریز با اشاره به مقاله خود در این همایش که با عنوان «تبیین نقش مردم، فرهیختگان و دستگاه‌های اجرایی در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب» ارائه شده بود، خاطرنشان کرد:  اگر بخواهیم به این بیانیه عمل کنیم باید واژه‌های موثری که در این بیانیه برای ما نقشه راه هستند و راه را نشان می‌دهند احصا کنیم و در راستای رسیدن به اهدافی که آن بزرگوار بیان کرده‌اند به عنوان یک دستور و امریه برای مسئولان و راه رسیدن به تعالی برای تمام مردم و تمام بشریت است استفاده کنیم.

رنجبر یادآور شد: در بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری ۲۲ فراز و ۷ سر فصل ارائه کرده اند که این سرفصل‌ها هر یک نقش و مسئولیت تمام اقشار قابل مشاهده است ولی برخی سرفصل ها مثل علم و دانش و پژوهش بدیهی است که نقش جوانها خیلی فراتر می تواند باشد.

وی افزود: در مجموع روح حاکم بر بیانیه گام دوم انقلاب میدان دادن به جوانان است و ما در شهرداری تبریز سعی داشته‌ایم در مدیریت جدید جوانان را پای کار بیاوریم تا در عرصه های مدیریتی تراز اول شهرداری قرار بگیرند تا در آینده مدیرانی در سطح شهرداری تبریز و سطح استان تربیت یافته و خدمات ارائه دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه