English

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

مردم آذربایجان همواره در لبیک به فرامین رهبری پیش قدم بوده اند/ مقابله با نفوذ دشمن مستلزم استفاده از تمامی ظرفیت های بصیرت افزایی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: مقابله با نفوذ دشمن، مستلزم استفاده از تمامی ظرفیت های بصیرت افزایی های موجود است و آذربایجان بار دیگر نقش خود به عنوان میان دار، ایفا خواهد کرد.

مردم آذربایجان همواره در لبیک به فرامین رهبری پیش قدم بوده اند/ مقابله با نفوذ دشمن مستلزم استفاده از تمامی ظرفیت های بصیرت افزایی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم ظهر امروز در دیدار مجازی مردم آذربایجان با رهبر انقلاب به مناسبت فرارسیدن سالروز قیام تاریخی ۲۹ بهمن مردم تبریز، اظهار داشت: از همین مجال رقم خورده، افتخار دارم صدای سلام هایی باشم که برای دومین سال پیاپی حسرت دیدار با مقام معظم رهبری را در دل دارند.

وی ادامه داد: ای رهبر عزیز، تاکید شما بر سه ویژگی شجاعت، غیرت و تدین دینی مردم شریف آذربایجان در سال گذشته، مسوولیت هایی بر گردن استاندار، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و نمایندگان در مجلس شورای اسلامی و سایر مسوولین در استان را متصور کرد که باید بیش از پیش در خدمت مردم استان باشند.

وی افزود: برای تقویت این سه ویژگی در بین جوانان استان در گام دوم انقلاب برنامه هایی پیش بینی و طراحی شده است تا نقش آذربایجان به عنوان دژ مستحکم ایران اسلامی عزیز در تمامی بسترهای سیاسی، فرهنگی و اجتماعی نمود پیدا کند.

امام جمعه تبریز با تشریح برنامه های گوناگون اجرا شده در استان، تاکید کرد: مردم آذربایجان همواره در لبیک به فرامین رهبری اولین بوده اند و برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تلاش کرده اند و در ادامه لبیک به فرامین رهبری نیز برنامه های گوناگونی برای تبیین نقش ویژه و اساسی آذربایجان در طول تاریخ انقلاب تدوین و اجرا شده است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در حالی که جهان خود را برای دوران پساآمریکا آماده می کند، گفت: دشمن برای بقای خود و پشبرد اهداف مسموم خود، غیرت دینی ما را هدف قرار داده است.

وی اذعان داشت: مقابله با نفوذ دشمن، مستلزم استفاده از تمامی ظرفیت های بصیرت افزایی های موجود است و آذربایجان بار دیگر نقش خود به عنوان میان دار، ایفا خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: این طلبه امانت دار بر اساس عهدی که با خدای خود در مسیر حرکت در مشی شما دارم، روحیه انس خود با مستمندین و پیگیری مشکلات آنان و ارتقای خدمات رسانی به مناطق محروم استان را دنبال کرده و در تلاش بوده ام تا روابط صمیمی خود با دانشگاهیان، اهالی مدرسه و صاحبان صنایع و اصناف و پیگیری مشکلات آنان را در اولویت قرار داده ام.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی