English

رئیس دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی:

استادان در رویداد گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی مشارکت جدی داشته باشند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی گفت: استادان همه حوزه‌ها به‌ویژه حوزه علوم انسانی با توجه به استعدادها و توانمندی‌ها و علایق خود در رویداد گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی مشارکت و همکاری جدی داشته باشند.

 استادان در رویداد گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی مشارکت جدی داشته باشند

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، عزیز جوان پور اظهار داشت: گام دوم انقلاب اسلامی به فرمان مقام معظم رهبری آغاز شده است و دانشگاه آزاد اسلامی هم به‌مناسبت ۴۰ساله شدن این مجموعه بزرگ علمی مأموریت جدیدی در قالب رویداد گام دوم دارد.

وی افزود: در این رویداد تجهیزات، محصولات، دستاوردها و فعالیت‌های حوزه فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در سطح ملی و در قالب رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی و با شعار ۱۰۰۰ گروه پژوهشی و زیرساخت، ۱۰۰۰ ایده و استارت‌آپ و ۱۰۰۰ شرکت فناور و خلاق در معرض بازدید تمامی اهالی زیست‌بوم فناوری کشور، مسئولان و نهادهای دولتی، غیردولتی و بخش خصوصی قرار می‌گیرد و دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی با مشارکت اعضای هیئت علمی نقش بسزایی در این رویداد دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به غفلت در حوزه علوم انسانی اشاره کرد و گفت: در رویداد گام دوم که در اردیبهشت سال ۱۴۰۱ برگزارمی‌شود؛ استادان همه حوزه‌ها به‌ویژه حوزه علوم انسانی با توجه به استعدادها و توانمندی‌ها و علایق خود مشارکت و همکاری جدی داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه