English

معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی:

آموزش مردم برای نقش‌آفرینی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، اصلی‌ترین وظیفه رسانه‌ها است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: آموزش آحاد مردم برای نقش‌آفرینی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، یکی از اصلی‌ترین وظایف رسانه‌هاست.

 آموزش مردم برای نقش‌آفرینی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، اصلی‌ترین وظیفه رسانه‌ها است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، تراب محمدی در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر اظهار داشت:امروز در دهکده جهانی زندگی می‌کنیم، دهکده‌ای که رسانه ابزار آن است و از این طریق دنیا را به حرکت در می‌آورند.

وی افزود: رسانه‌های کشورمان بعد از طی فراز و نشیب‌های زیاد امروز نیازمند محتواسازی هستند. محتوا، از افکار بزرگ بیرون می‌آید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی تاکید کرد:اگر دنبال محتوای جدید هستیم و اگر می‌خواهیم انقلاب‌مان جهانی شود، باید به بیانیه گام دوم انقلاب رهبری توجه کنیم.

محمدی گفت:دشمن با جنگ شناختی افکار و ادراک جوانان را نشانه رفته و تلاش می‌کند آموزه‌های دینی را برعکس نشان داده و جای هنجارها و نابهنجاری‌ها را عوض کند.

وی با بیان اینکه امروز رسانه‌های ما باید در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب شب و روز نشناسند عنوان کرد:مخاطب اصلی جهاد تبیین، جوانان و رسانه‌های متعهد هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی در پایان گفت: آموزش آحاد مردم برای نقش‌آفرینی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب ، یکی از اصلی‌ترین وظایف رسانه‌هاست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه