English

​نورصالحی:

بودجه سال آینده شهرداری اصفهان ، تاثیرگذار و قابل اجرا خواهد بود

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان بیان داشت: امیدواریم بودجه‌ای مناسب، موفق، قابل اجرا برای شهرداری اصفهان در صحن شورا به تصویب برسانیم.

بودجه سال آینده شهرداری اصفهان ، تاثیرگذار و قابل اجرا خواهد بود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمد نورصالحی در نطق پیش از دستور سی‌امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم اصفهان در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن با بیان اینکه بودجه شهرداری اصفهان با دقت و ریزبینی در حال بررسی است، گفت: امیدواریم بودجه‌ای مناسب، موفق، قابل اجرا و تاثیرگذار را در صحن شورا به تصویب برسانیم.

وی با اشاره به بررسی بودجه در کمیسیون تلفیق گفت: دو هفته پرکار را پشت سر گذاشتیم، تمام ردیف‌های بودجه بند به بند و منطقه به منطقه بررسی شد و از امروز سازمان به سازمان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به گفته وی، اعضای شورا با دقت و ریزبینی بودجه را بررسی می‌کنند و امیدوارند که بودجه‌ای مناسب، موفق، قابل اجرا و تاثیرگذار را در صحن شورا به تصویب برسانند.

محمد نورصالحی تصریح کرد: در تلاش هستیم طبق زمان بندی انجام شده، در سی و یکمین جلسه شورا که روز اول اسفند برگزار می‌شود بودجه ۱۴۰۱ را به تصویب برسانیم و در آن جلسه، گزارش کاملی درباره بودجه به اطلاع شهروندان برسد‌.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه امروز حضور عضو علی البدل در شورای اسلامی شهر اصفهان بررسی می‌شود، خاطرنشان کرد: برحسب نامه رسیده از فرمانداری، از اولین عضو علی البدل شورا برای جایگزینی عضو مستعفی دعوت شده و مراسم تحلیف امروز برگزار می‌شود تا به صورت رسمی سیزدهمین عضو شورا انتخاب شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه