English

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خبر داد:

بودجه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری اصفهان برای حمل و نقل عمومی

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: توجه به حمل و نقل عمومی در دستور کار شورا بوده و در بودجه ۱۴۰۱،سیصد میلیارد تومان صرف خرید اتوبوس جدید خواهد شد.

بودجه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری اصفهان برای حمل و نقل عمومی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمد نورصالحی در ویژه برنامه دهه مبارک فجر در مسجد اعظم ملک شهر با بیان اینکه انقلاب اسلامی باعث شد ما درانتخاب  سرنوشت خود،اثر گذار باشیم، اظهار داشت: این انقلاب از همه انقلابها بیشتر مورد دشمنی قرار گرفت ،خیلی از انقلابها بوجود آمد و از بین رفتند اما تنها انقلابی که باقی ماند انقلاب اسلامی ایران بود، مدد الهی، رهبری حضرت امام، ایثار خانواده شهدا و فداکاری مردم رمز بقای انقلاب اسلامی ایران است ‌.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی در دل همه این مشکلات ،هر کس ،هر جا هست کارش را بخوبی انجام دهد تا مشکلات کمتر شود، تصریح کرد: امروز ۶ ماهه که کار را در شورای ششم شروع کردیم .منشور خوبی ترسیم شده با تکیه بر مباحث شهر و امور فرهنگی و رسیدگی به مناطق کم برخوردار ، توجه به عدالت در توزیع منابع در محلات مختلف، مبارزه با رانت و کار چاق کنی و اعمال نفوذ غیر قانونی که منشا این کارچاق کنی در شهرداری طولانی شدن فرایندها و  زمان پاسخگویی مسولان است .

این مقام مسئول با بیان اینکه در بودجه 1401 کمک به مساجد را تقویت نمودیم، گفت: در بعضی محلات مباحث مسکونی توسعه یافته ولی مباحث فرهنگی توسعه نیافته و در بعضی محلات دریغ از یک مسجد یا فرهنگسرا و در جاهایی که مسجد وجود ندارد سعی می کنیم با مشارکت مردم و اقبال مردم مساله را حل کنیم .

نور صالحی با بیان اینکه تا اواسط سال آینده ،انجام صدور پروانه ساختمانی غیر حضوری خواهد شد، افزود: برای  محلاتی که مشکلات چند ساله دارند  باشگاه مجازی شهر اندیشان را اقدام نمودیم تا با همفکری بیشتر مسایل رصد و حل شود.

وی بیان کرد: سامانه سوت زنی برای گزارش گیری مردمی از تخلفات قانونی و قانون گریزی در شهرداری ایجاد شده است .هم اکنون بر روی سایت شورا بار گزاری شده است .

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: توجه به حمل و نقل عمومی در دستور کار شورا بوده و دربودجه ۱۴۰۱،سیصد میلیارد تومان صرف خرید اتوبوس جدید خواهد شد و ۴۰۰ اتوبوس نیز نیاز به تعمیرات دارند که  در سال ۱۴۰۱ بودجه لازم پیش بینی شده است .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه