English

پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان به مناسبت ۲۲ بهمن

رئیس اسلامی شهر اصفهان در پیامی ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان به مناسبت ۲۲ بهمن

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمد نورصالحی به مناسبت ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلام پیام تبریک صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله ۲۲ بهمن ، یادمان حماسه پیروزی، روز استحکام پایه‌های انقلاب، روز تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی رحمه الله علیه، روز بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیه الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) و روز ادای احترام به مقام شامخ شهدای سرافراز و همه ایثارگرانی است که در به ثمر نشستن  انقلاب و حفظ دستاوردهای آن، مشارکت داشته و دارند .

آنانی که رهبر فرزانه انقلاب چه حکیمانه در وصفشان  فرمودند : 

"این شهدا در میدان جهاد شجاعانه، آنچنان اصفهان را ابدی ساختند که هیچ نقطه دیگری در این جهت، با این شهر قابل مقایسه نیست. "

اینک در طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی، درود میفرستیم به همه تلاشگران، جوانان و نخبگان عرصه علم، ایمان، هنر ، صنعت و جهاد شجاعانه در  پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی.

 اکنون منتخبین شما در شورای اسلامی شهر دوره ششم با  همگامی شهردار محترم و مدیران و کارکنان خدوم شهرداری، در خطه‌ای که مرکز پیشگامان انقلاب اسلامی بوده و در مبارزه با رژیم سفاک پهلوی، پیشتاز و اولین شهری بود که حکومت نظامی در آن برقرار گردید، شهری که هزاران شهید و جانباز و آزاده، وجود خویش را برای اسلامیت و جمهوریت و پشتیبانی از ولایت فقیه نثار نمودند بگونه‌ای مجاهدانه عمل نمایند که اصفهان شهر زندگی و تعالی بخش  حرکت عظیم کشور به سوی تمدن نوین اسلامی گردد.

 و در این مسیر خطیر چشم امید به حمایت‌ها، هدایت‌ها و گام‌های موثر مردم فهیم، انقلابی و ولایی دوخته‌ایم تا با عزمی راستین، همچنان پرتلاش در عرصه خدمت رسانی و سازندگی رو به سوی افق‌های روشن حرکت کنیم.

در خاتمه، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به عموم مردم شریف اصفهان خصوصاً خانواده شهدا، تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند قادر علیم سرافرازی ملت ایران و نابودی دشمنان را مسالت می‌نمایم .

محمد نورصالحی

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه