English

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خبر داد:

رسیدگی به مساجد و کانون‌های فرهنگی محلات در بودجه ۱۴۰۱

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تکمیل پروژه‌های عمرانی و رسیدگی به مساجد و کانون‌های فرهنگی و مراکز مربوطه به آنها از جمله خواسته‌های شهروندان است که در بودجه ۱۴۰۱ به این مباحث مهم توجه ویژه شده است.

رسیدگی به مساجد و کانون‌های فرهنگی محلات در بودجه ۱۴۰۱

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمد نورصالحی در حاشیه ویژه برنامه میز خدمت که به مناسبت ایام الله دهه فجر با حضور مدیر منطقه هشت شهرداری برگزار شد ، اظهار کرد: امروز به همت امام‌جمعه شمال شهر قرار بر این شد که در مسجد قبای ملک شهر مصلای نمازجمعه حضور پیدا کنیم و به مشکلات مردم در مناطق شمال شهر اصفهان اعم از منطقه هفت، هشت و ۱۲ شهرداری، رسیدگی کنیم و با پیگیری امور مربوطه گامی مؤثر در راستای خدمت به مردم برداریم.

وی افزود: در این دیدار مدیران شهرداری‌ها هم حضور داشته و چنانچه مشکلی در منطقه مغفول مانده باشد، در همین لحظه دستور رسیدگی و بررسی صادر و تا حصول نتیجه پیگیری می‌شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: یکی از مسائلی که امروز عموم مردم و ائمه جمعه در این دیدار چهره‌به‌چهره مطرح کردند، مسائل فرهنگی، بودجه‌های کانون‌های فرهنگی و کمک به مساجد شمال شهر و توسعه و ارتقای کمی و کیفی آنها بود.

نورصالحی ادامه داد: تکمیل پروژه‌های عمرانی و رسیدگی به مساجد و کانون‌های فرهنگی و مراکز مربوطه به آنها دیگر خواسته شهروندان بود که خوشبختانه اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در این رابطه اهتمام لازم را دارند به طوری که در بودجه 1401 به این مهم توجه ویژه داشته‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان بیان کرد: امیدواریم اعتبار خوبی از سوی شورای اسلامی شهر برای مباحث فرهنگی و کمک به مساجد در بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تصویب و به محدوده شمال شهر در این زمینه ویژه نگاه شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه