English

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان:

طعم تحول در مدیریت شهری با تصویب راهبردهای بودجه ۱۴۰۱

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: براساس راهبردهای بودجه ۱۴۰۱ قابلیت رصد به لحظه اقدامات انجام شده را خواهیم داشت و مردم طعم تحول در مدیریت شهری را از سال آینده خواهند چشید.

طعم تحول در مدیریت شهری با تصویب راهبردهای بودجه ۱۴۰۱

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علی صالحی با اشاره به تشکیل کمیته منتخب با حضور اعضای شورای شهر و شورای معاونین شهرداری برای هم‌افزایی در تهیه سند راهبردهای بودجه 1401 شهرداری اظهار کرد: تلاش ما این است تا بیش از گذشته تحقق این سند را در حوزه اجرا شاهد باشیم.

وی افزود: برای نخستین بار بازنویسی متن و تاکیدات اشاره شده بر مبنای احصای مسائل روز اتفاق افتاد و از تکرار سندی که شاید در سال‌های گذشته صرفا براساس یک متن از پیش تهیه شده بود، جلوگیری شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برای اولین بار ساز و کاری برای امکان رصد برخط اقدامات و ارزیابی همراستایی برنامه‌ها با راهبردها در دل سیاست‌ها تعبیه شد که با پذیرش همکاران در حوزه اجرایی شهرداری به زودی اقدامات لازم در این زمینه باید انجام شود تا بتوانیم مسیری مدون را براساس برنامه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه شورای شهر پیش از این وعده‌هایی به مردم داده بود اما یکی از تاکیدات جدی که اکنون زمان بروز و ظهور آن است وعده برنامه محوری و حرکت توأم برنامه، بودجه و حوزه اجراست، خاطرنشان کرد: هدف ما حرکت در این مسیر است تا قابلیت رصد به لحظه اقدامات انجام شده را داشته باشیم. به لطف تلاش اعضای شورای شهر در دوره ششم و برگزاری جلسات، این برنامه محوری و قابلیت سنجش عملکردها محقق شد و مردم طعم این تحول را از سال آینده خواهند چشید.

علی صالحی با بیان اینکه در مقدمه سند حدود ۱۵ کلید واژه اصلی وجود دارد که سال آینده به دنبال پیگیری آن‌ها هستیم، گفت: ۵۳ توصیه در بخش جهت‌گیری‌های کلان، تاکیدات سیاستی و تاکیدات مبتنی بر اقدام تهیه شده و ۲۴ بند شاخص محور برای قابل ارزیابی شدن عملکرد و ۵۳ توصیه ۳ بخش قبلی، در نظر گرفته شده تا مسیری که ایجاد می‌شود مبتنی بر راهبردها باشد و اهدافی که برآنها تاکید کردیم در قالب اعداد و ارقام سنجش پذیر شود و میزان دست‌یابی به اهداف را به مردم گزارش دهیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بخشی که برای اولین بار در چارچوب راهبردهای بودجه به آن اشاره شده رویکردهای شاخص محور و با توصیه‌های سه بخش قبل متناظر است. 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه