English

سید حامد عاملی:

خدمت به مردم اثبات پایبندی به نظام است

استاندار اردبیل با تاکید بر خدمت رسانی به مردم و پرهیز از سپری شدن عمر مدیریتی در روزمرگی ها، ارائه خدمات ماندگار را اثبات کننده پایبندی به نظام دانست.

خدمت به مردم اثبات پایبندی به نظام است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سید حامد عاملی ، استاندار اردبیل در آیین افتتاح پروژه های بخش درمان تامین اجتماعی اردبیل گفت: با توجه به پایین بودن شاخص های توسعه در استان ، مدیران باید با تلاش شبانه روزی برای خدمت به مردم تلاش کرده و در سال های آینده درصد شاخص های مختلف استان را ارتقا دهند.

وی از تدوین  برنامه ارتقای شاخص های توسعه در حوزه های مختلف خبر داد و گفت: باید تلاش کنیم عقب ماندگی های استان در حوزه های مختلف را جبران و برنامه برای اشتغالزایی را تدوین کنیم.

استاندار اردبیل می گوید: مردم همواره پایبندی خود به نظام و رهبری را ثابت کرده اند و کارآمدی و خدمت به مردم دیگر بال مشروعیت حاکمیت ها بوده و باید در این عرصه نیز مسوولان اقدامات خود را سرعت بخشند.

عاملی گفت: بیش از ۴۷ درصد از جمعیت استان اردبیل تحت پوشش تامین اجتماعی هستند که نیازمند ارائه خدمات شایسته به این جامعه هدف هستیم.

وی می گوید: اقدامات مناسبی در این مرکز انجام گرفته و در شهرستان های استان از جمله خلخال،  گرمی، نمین پروژه های بزرگی در دست انجام است که با تکمیل آن خدمات بیشتری به مردم ارائه می شود.

توسعه فضای فیزیکی اورژانس بیمارستان سبلان تامین اجتماعی ، افزوده شدن ۱۱ تخت دیالیز، بخش ام آر آی ، توسعه پارکینگ و نوسازی بخش های مختلف بیمارستان از جمله اقدامات انجام شده در این واحد درمانی بود که مورد بهره برداری قرار گرفت.

در دهه فجر امسال ۴۰۰ پروژه مهم اقتصادی به ارزش  ۳ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه