English

سید حامد عاملی:

۴۰۰ پروژه مهم اقتصادی در اردبیل به بهره برداری می رسد

استاندار اردبیل گفت: ۴۰۰ طرح و پروژه مهم اقتصادی در دهه فجر امسال با هزینه بیش از ۲هزارو ۵۰۰ میلیارد تومان در سطح استان به بهره برداری می رسد.

400 پروژه مهم اقتصادی در اردبیل به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سید حامد عاملی ، استاندار اردبیل در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: طلیعه چهل و چهارمین سالروز پیروز انقلاب اسلام تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری است که دولت سیزدهمین بازگشت به اصول و انقلاب را در اولویت کاری خود قرار داده است.

وی افزود: مدیران دستگاه های اجرایی بیش از هر زمان دیگری به تلاش و اتحاد نیاز دارند که طرح هایی که مورد بهره برداری قرار می گیرند چندان مورد قبول ما نیست بلکه تلاش و هدف ما کاهش بیکاری و افزایش شاخص های اقتصادی و فرهنگی در استان است.

استاندار اردبیل گفت: در سایه انقلاب اسلامی اقدامات ارزشمندی در حوزه‌های مختلف در استان انجام شده اما کافی نیست باید با تحول گرایی و تغییر در الگوهای حکمرانی به جایگاه اصلی خود برسیم.

عاملی می گوید: ایران اسلامی امروز در حوزه های مختلف دارای اقتدار و خودکفایی است و مطالبه و دغدغه اصلی مردم در قبال مسوولان بحث کارآمدی و نتیجه اقدامات است که تامین نیازها برای نسل امروزی و آینده باید مدنظر قرار گیرد.

وی گفت: نشاط و شادابی در سایه انقلاب را از تلاش های دولت مستقر بر شمرد و با حرکت در مسیر تحول خواهی و اصلاح الگوها می توان اندیشه های اصلی انقلاب را در زندگی مردم تبین کرد، بنابرین با تلاش شبانه روزی باید در مسیر انقلاب با تغییر شیوه ها به نیازهای اساسی مردم پاسخگو باشیم.

استاندار اردبیل از مدیران و عوامل دستگاه های خدمت رسان خواست برای خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند تا نارسایی بخشی از کارهای زیرساختی که در سطح استان ملموس است جبران شود.

عاملی می گوید: باید تلاش کنیم در کار پروژه ها وقفه ای ایجاد نشود و چنانچه در روند طرحی وفقه ای ایجاد شده به چرخه فعالیت برگردد.

وی گفت: در اسفندماه برنامه ریزی در رابطه با جمع بندی اقدامات زیربنایی استان در دستور کار قرار دارد که این برنامه ریزی در راستای ارتقای شاخص های گوناگون اقتصادی، عمرانی، فرهنگی، کشاورزی، گردشگری و صنعتی است و همه باید برای تحقق آن تلاش کنیم.

عاملی هدیه دهه فجر۱۴۰۰ را جمع بندی پرونده های اشتغال استان در برش شهرستانی برشمرد و گفت: پروژه های نیمه تمام و دارای اشتغال مناسب در سال آتی به بهره برداری می رسند تا شاهد رونق و شکوفایی در حوزه های مختلف و افزایش سطح شاخص های گوناگون باشیم.

وی گفت: ۴۴ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گذشته باید با تلاش همگانی هدف توجه به عزت مردم، رفع تبعیض و ارتقای شاخص ها، استان اردبیل به جایگاه اصلی خود برگردد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه