English

استاندار کرمانشاه:

نقش رسانه‌ها در فرهنگ سازی انکار نشدنی است

استاندار کرمانشاه گفت: دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی و یاس در جامعه است بنابراین وظیفه داریم که با اجرای کارهای فرهنگی و حرکت به سمت توسعه، فضای امیدواری را بیش از گذشته در جامعه محقق سازیم.

نقش رسانه‌ها در فرهنگ سازی انکار نشدنی است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، بهمن امیری‌مقدم در نشست با رئیس و معاونین صداوسیما مرکز کرمانشاه خواستار معرفی درست و صحیح کرمانشاه بر اساس ظرفیت های ویژه استان شد و گفت: همگی باید کرمانشاه را بر اساس ظرفیت ها و پتانسیل های ویژه خود معرفی کنیم و دیگر مدیری حق ندارد که کرمانشاه را سیاه جلوه دهد هر چند که وظیفه داریم نهایت تلاش خود را برای حل مشکلات بکار بگیریم.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه معرفی درست ظرفیت های کرمانشاه منجر به جذب سرمایه گذاری و توسعه کارآفرینی در استان خواهد شد، اظهار داشت: کرمانشاه در زمینه گردشگری، تاریخی، صنایع دستی، کشاورزی و سایر بخش ها دارای مزیت های ویژه ای است که توجه به این موضوع با جذب مشارکت مردم منجر به تسریع در روند توسعه پایدار در استان خواهد شد.

وی تاکید کرد: با توجه به این جذابیت ها همگی باید کرمانشاه را استانی سبز معرفی کنیم و بیان مشکلات استان که دیگر استان ها هم با آنها مواجه هستند، مشکلی را حل نخواهد کرد.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: توجه به امیدآفرینی و اعتماد زایی در جامعه بسیار مهم است لذا صدواسیما در تهیه و اجرای برنامه های خود می تواند نقش موثری در تبیین و تشریح نقاط قوت استان ایفا نماید.

وی تصریح کرد: صداوسیما همچنین نقش موثری در تولید برنامه هایی متنوع در خصوص فرهنگ سازی و توجه به احترام گذاشتن به بزرگان و کاهش ناهنجاری های اجتماعی دارد و از سوی دیگر باید تلاش شود که پوشش جمعیتی این مرکز در استان از ۹۸ درصد به ۱۰۰ درصد افزایش یابد.

استاندار کرمانشاه اظهار داشت: در استان کرمانشاه اگر قرار است برنامه ای اجرا شود باید همه تلاش کنند که این برنامه با نمره ۲۰ اجرا شود و هر گونه کم کاری در اجرای برنامه ها نباید وجود داشته باشد.

امیری مقدم در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جایگاه و فرماندهی مقام معظم رهبری در سطوح مختلف کشور، اظهار داشت: با توجه به اینکه سلسله مراتب کاری در همه مجموعه کشور و صداوسیما به مقام عظمای ولایت ختم می شود و ایشان نایب امام زمان (عج) می باشند لذا هیچ گونه کم کاری از ما پذیرفتنی نیست و باید پاسخگوی عملکرد خود باشیم.

وی ارتباط داشتن با مردم را بسیار موثر عنوان کرد و گفت: ارزش در میان مردم بودن و اطلاع از مشکلات و مسائل جامعه بسیار تاثیرگذار است و دولت سیزدهم این رویه را در دستور و اولویت کاری خود قرار داده است.

وی تاکید کرد: باید در عمل طوری از مقام معظم رهبری تبعیت و پیروی کنیم که شهید سلیمانی ها انجام دادند بنابراین باید در اجرای کارها زمانی از خودمان راضی باشیم که احساس کنیم که معظم له از ما راضی هستند زیرا فرمانده و مرجع همگی ما در هر جایگاه و مسئولیتی که هستیم، مقام معظم رهبری می باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه