English

بهلول تکلوی:

واکسن و مواد بیولوژیک دامی به اندازه کافی در اردبیل وجود دارد

مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل گفت: در حال حاضر با برنامه ریزی های انجام شده واکسن و مواد بیولوژیک دامی به اندازه کافی در سطح استان وجود دارد.

واکسن و مواد بیولوژیک دامی به اندازه کافی در اردبیل وجود دارد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، بهلول تکلوی، مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل در بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل از شرکت پخش دارو ، واکسن و مواد بیولوژیک دامپزشکی گفت: در حال حاضر با برنامه ریزیهای انجام شده و استفاده از توان بخش خصوصی و دولتی مشکلی از این نظر در استان وجود ندارد و دارو، واکسن و مواد بیولوژیک دامی به اندازه کافی در استان وجود دارد.

وی افزود: 11 شرکت پخش دارو، واکسن و مواد بیولوژیک دامی، 91 باب داروخانه دامپزشکی، 131 باب کلینیک و مراکز مایه کوبی دامپزشکی و 5 باب آزمایشگاه تخصصی دامپزشکی در راستای خدمات رسانی مطلوب به جامعه هدف دامپزشکی در استان اردبیل فعال هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری به همراه مدیر کل دامپزشکی استان به منظور پایش تأمین تا توزیع دارو، واکسن و مواد بیولوژیک دامی و بررسی و پیگیری وضعیت و مشکلات موجود از یک شرکت پخش دارو ، واکسن و مواد بیولوژیک دامی بازدید کرد.

در این بازدید یاسر عبداللهی عابد ضمن دیدار و گفتگو با مدیر عامل این شرکت از نزدیک در جریان عملکرد شرکت های پخش دارو و واکسن های دامی در راستای خدمات رسانی مطلوب به بهره برداران دامپزشکی و ذینفعان این حوزه و نحوه نظارت حاکمیتی دامپزشکی بر تأمین، توزیع واکسن و داروهای دامی قرار گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه