English

نورالله دلخواه:

۹۸ درصد جابه‌جایی کالا توسط بخش حمل ونقل جاده‌ای انجام می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: روزانه گشت‌های کنترلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نحوه ارائه خدمات و میزان رعایت دستورالعمل‌ها را رصد می‌کنند.

۹۸ درصد جابه‌جایی کالا توسط بخش حمل ونقل جاده‌ای انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، نورالله دلخواه با بیان اینکه بیش از ۱ و نیم میلیون تن کالا از ابتدای سال جاری تاکنون از طریق ناوگان حمل ونقل این استان جابجا شده افزود: این میزان کالا توسط ۱۰۴ هزار و ۷۹۲ سرویس جابجا شده است.

مدیرکل حمل و نقل پایانه‌های استان ایلام اضافه کرد: سالانه بیش از ۹۸ درصد جابجایی کالا در داخل استان توسط بخش حمل و نقل جاده‌ای صورت می‌گیرد و سیمان، گندم و انواع مصالح ساختمانی بیشترین میزان کالا‌هایی بوده که در این مدت توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شده است.

وی با بیان اینکه روزانه گشت‌های کنترلی از همکاران ستادی و شهرستانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نحوه ارائه خدمات و میزان رعایت دستورالعمل‌ها را رصد می‌کنند گفت: در صورت مشاهده تخلف، متخلفان به کمیسیون‌های رسیدگی به تخلفات سازمان راهداری معرفی و برابر ضوابط با آن‌ها برخورد می‌شود.

دلخواه در پایان خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند از طریق شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ و یا تلفن گویای ۱۴۱ شکایات خود را منعکس نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه