English

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده کشور

توزیع ۳۰۰ هزار حلقه لاستیک جدید تا پایان سال

عبدالهاشم حسن نیا گفت: تاکنون 330 هزار حلقه لاستیک بین کامیون دارها توزیع شده و 100 هزار حلقه نیز در حال توزیع و تا پایان سال 300 هزار حلقه لاستیک دیگر توزیع خواهد شد.

توزیع 300 هزار حلقه لاستیک جدید تا پایان سال

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با اشاره به اینکه سیستمی را برای ایجاد عدالت در حمل بار در سازمان ایجاد کرده ایم گفت : این سیستم شکایت های راننده ها را دریافت می کند که براساس آن از 4300 شرکت فعال در این بخش مجوز فعالیت بیش از هزار شرکت باطل شده که برای افزایش ایجاد رضایت در راننده ها بوده است.

حسن نیا با بیان اینکه هزینه تمام شده نگهداری یک وسیله با توجه به هزینه یک میلیاردی ناوگان اهمیت دارد، افزود: قیمت های که براساس تن کیلومتر در نظر گرفته شده پشت بارنامه ها را پوشش می دهد.  

او با تاکید بر اینکه 330 هزار حلقه در اختیار کامیون دارها قرار گرفته است، گفت: در حال حاضر 100 هزار حلقه لاستیک جدید در حال توزیع بین کامیون دارها است. در  حال حاضر تامین و واردات لاستیک به عهده وزارت صنعت است که طبق مذاکراتی که انجام شده قرار است تا پایان سال 300 هزار حلقه لاستیک جدید توزیع شود.

حسن نیا درباره نوسازی ناوگان حمل و نقل گفت: سال گذشته 2500 خودرو نوسازی شده است و امسال نیز بر مبنای برنامه های دولت طرح ها دنبال خواهد شد.

او با بیان اینکه در مهر ماه مجوز برخی از شرکت ها به دلیل سواستفاده باطل شد، افزود: شرکت های که ثبت شده اند و باید مطابق با اساسنامه خود عمل کنند. امروز از دستگاه های نظارتی اختیاراتی را برای برخورد جدی تر با شرکت های متخلف برخورد شود.

او درباره نقاط حادثه خیر کشور گفت: براساس برآوردها و همکاری با مهندسان مشاور رفع نقاطق حادث خیز نیازمند 2 هزار میلیار تومان است که امروز با کمک اعتبارات سازمان رفع ایراد 300 نقطه آغاز شده و امیدواریم تا پایان 3 سال آینده 1700 نقطه مشکل دار رفع ایراد شود که در حال حاضر با امضای تفاهمنامه بخشی از منابع مورد نیاز برای رفع مشکل نقاط حادث خیز همان استان تامین شده است. حال با توجه به برنامه ای که در سازمان در دستور کار قرار گرفته که این قول را به مردم می دهیم که تصادفات از بهمن ماه کاهش خواهد یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه