English

سه دانش آموز هرمزگانی مدال المپیاد کشوری را از آن خود کردند

مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان گفت: سه نفر از دانش آموزان این استان در سال تحصیلی (۹۹_۱۴۰۰) پس از برگزاری آزمون دوره تابستانی المپیاد های علمی کشور موفق به کسب مدال شدند.

سه دانش آموز هرمزگانی مدال المپیاد کشوری را از آن خود کردند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، ایرج بیت اللهی مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: سبحان عیسائی مدال نقره در رشته علوم زمین، ثنا نصیری مدال برنز در رشته اقتصاد و مدیریت و دانیال مهربان مدال برنز در رشته تفکر و کارآفرینی المپیادهای علمی دانش آموزی را بدست آوردند.

وی بیان داشت: دریافت کنندگان مدال های نقره و برنز میتوانند از تسهیلات شورای هدایت استعدادهای درخشان وزارت علوم استفاده نمایند و به بنیاد نخبگان معرفی خواهند شد که در خصوص تسهیلات ورود به دانشگاه منوط به هماهنگی دیپلم با زیرگروه مربوط، شرایط احراز خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اظهارداشت: در سال تحصیلی(۹۹_۱۴۰۰) تعداد یک هزار و 47 نفر از دانش آموزان هرمزگان در المپیادهای علمی شرکت کرده که از این تعداد، ۱۲۷نفر به مرحله دوم راه یافتند و از بین این افراد پنج نفر به مرحله نهایی رسیدند.

وی افزود: در نیمه دوم اسفندماه 99تعداد 127نفر از دانش آموزان هرمزگانی به مرحله دوم راه یافتند.

بیت اللهی ادامه داد: تمامی پذیرفته شدگان مرحله اول در خردادماه 1400 در مرحله دوم المپیادها شرکت نمودند که تعداد شش نفر از دانش آموزان پایه یازدهم هرمزگانی در مرحله دوم پذیرفته شده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه