English

دانش آموزان هرمزگان در المپیاد نانو خوش درخشیدند

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: دودانش آموز هرمزگانی در دوازدهمین دوره المپیاد نانو دو مدال ارزشمند طلا و برنز را از آن خود کردند.

دانش آموزان هرمزگان در المپیاد نانو خوش درخشیدند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، ایرج بیت اللهی اظهار کرد: امیرحسین دیوارگر از آموزشگاه جامعه الصادق با کسب مدال طلا و نگین دیگ زاده با مدال برنز از آموزشگاه فرزانگان یک آموزش و پرروش ناحیه دو بندرعباس در دوازدهمین دوره المپیاد نانو خوش درخشیدند.

وی ادامه داد: هرمزگان از هشتمین تا دوازدهمین دوره این المپیاد، 4 مدال طلا، 2 نقره و 5 برنز در کارنامه خود دارد که این مهم نشان از توانمندی، خلاقیت و پشتکار دانش آموزان هرمزگانی در سایه تلاش و حمایت معلمان و مربیان و اولیای گرامی است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به جزییات این المپیاد  گفت: دوازدهمین دوره المپیاد نانو در سه مرحله برگزارشد، اولین مرحله ۴ مردادماه ۱۴۰۰ به صورت مجازی و با شرکت ۱۹۱۳ داوطلب توسط باشگاه نانو برگزار و بیش از 400 نفر دانش آموزان هرمزگانی نیز در این ماراتن علمی شرکت کرده که 32 نفر از آنها به مرحله دوم راه یافتند.

وی ادامه داد: آزمون مرحله دوم نیز ۴ شهریور ماه به صورت حضوری برگزار شد و در نهایت دو نفر برتر از  استان هرمزگان به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

استقبال دانش آموزان هرمزگان

به گفته بیت اللهی؛ مرحله سوم به صورت اردوی علمی از 20 آبان به مدت یک هفته در تهران با حضور 30 منتخب مرحله دوم از تمام استان‌های کشور برگزار شد که در پایان هر دو نماینده استان که از اعضای فعال پژوهش سرای دانش‌آموزی ولایت ناحیه دو بندرعباس هستند موفق به کسب مدال طلا و مدال برنز شدند.

این مسئول با بیان اینکه المپیاد دانش‌آموزی نانو رویداد مورد تایید بنیاد ملی نخبگان است، خاطرنشان کرد: دانش آموزان هرمزگانی همواره ثابت کرده‌اند که در صورت توجه جدی و فراهم شدن زمینه و بستر رشد می توانند در عالی ترین سطوح علمی بدرخشند و به تعبیری می توان گفت؛ هرمزگان سرزمین استعدادهای برتر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه