English

ایرج بیت اللهی:

آزمون پایه دهم مدارس نمونه دولتی ۱۵ مرداد برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه نظری و هنرستانهای استان با حضور شش هزار و 330 دانش آموز در روز 15 مرداد ماه 1400 برگزار می شود.

آزمون پایه دهم مدارس نمونه دولتی ۱۵ مرداد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، ایرج بیت اللهی مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در جلسه هماهنگی برگزاری آزمون ورودی مدارس نمونه استان گفت: آزمون  پایه دهم مدارس نمونه رشته نظری و هنرستان های استان در تاریخ 15 مرداد ماه 1400 برگزار می شود.
بیت اللهی افزود: در این آزمون بیش از دو هزار و 985 دانش آموز پسر و سه هزار و 345 دانش آموز دختر از 20 منطقه آموزشی استان هرمزگان شرکت دارند.
به گفته بیت اللهی این آزمون رأس ساعت 8 صبح روز جمعه 15 مرداد ماه در 34 حوزه برادران و 34 حوزه خواهران جمعا 68 حوزه امتحانی در استان برگزار خواهد شد.
​مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان افزود: ناحیه یک، میناب و رودان بیشترین آمار شرکت کننده در آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه را دارند که در مجموع حدود 985 پسر و حدود 870 دختر با کسب بالاترین امتیاز، مجوز ورود به مدارس نمونه را کسب می کنند.
بیت اللهی خاطر نشان ساخت: تمهیدات لازم جهت برگزاری در شرایط کاملا بهداشتی و با رعایت پروتکل های بهداشتی اندیشیده شده است و آزمون در حوزه های امتحانی با رعایت فاصله گذاری، گند زدائی، دارا بودن اتاق ایزوله، اتاق قرنطینه، تهویه مناسب و اجباری بودن استفاده از ماسک، برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه