English

آغاز پویش مردمی تامین تبلت دانش آموزان کم بضاعت در هرمزگان

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: پویش مردمی برای تامین تبلت 12 هزار دانش آموز کم بضاعت به راه افتاده است و تاکنون یک هزار و 400 تبلت توسط نهادهای حمایتی و خیرین تهیه شده است.

آغاز پویش مردمی تامین تبلت دانش آموزان کم بضاعت در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، ایرج بیت اللهی هدف از راه اندازی این پویش را تأمین وسایل آموزشی هوشمند برای 12 هزار دانش آموز کم بضاعتی عنوان کرد و افزود: این امکانات برای استفاده دانش آموزانی است که در منطقه سکونت خود به اینترنت دسترسی دارند و با برخورداری از ابزار هوشمند می توانند از امکان آموزش مجازی بهره مند شوند.

این مسوول با اشاره به مشارکت شرکت ها، صنایع و بخش خصوصی در طرح تامین تبلت ، اظهارکرد: در نشستی که با شرکت پالایش نفت بندرعباس برگزار شد، این شرکت با درک شرایط استان و ضرورت مشارکت در این طرح، مبلغ ۱۰ میلیارد ریال جهت خرید تبلت برای دانش آموزان پرداخت کرد و اتاق بازرگانی نیز مبلغ یک میلیارد ریال به این امر خداپسندانه به حساب آموزش و پرورش هرمزگان واریز کرده است.

وی اضافه کرد: با استفاده از این منابع ، مقدمات و نحوه چگونگی خرید تبلت، در حال انجام است تا بتوانیم همه دانش آموزان نیازمند را تحت پوشش این طرح فراگیر قرار دهیم.

بیت اللهی با اشاره به اهمیت آموزش دانش آموزان با نیازهای ویژه، یاداور شد: 451 تبلت برای دانش آموزان دارای نیازهای ویژه نیازمندیم که طی تفاهم نامه با وزارت آموزش و پرورش، تاکنون هزینه خرید 226 تبلت از سوی وزارت واریز شده است و تامین 225 تبلت دیگر نیز بر عهده استان هرمزگان است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان همچنین بیان داشت: تاکنون بیش از یک هزار و 400 تبلت توسط نهادها، خیرین و دستگاههای حمایتی بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع شده است.

بیت اللهی در پایان گفت: با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس، تمام تلاش مجموعه آموزش و پرورش بر این بوده که هیچ دانش آموزی از تحصیل محروم نباشد و هر چند با وجود مشکلات عدیده هیچ دانش آموزی از تعلیم و تربیت باز نماند اما کمبود تبلت برای دانش آموزان کم بضاعت همچنان مهمترین مانع جهت بهره گیری دانش آموزان از آموزش های متنوع مجازی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی