English

فریدون همتی:

محرومیت مجازی ۲۲ هزار دانش آموزان هرمزگانی/بنگاه های اقتصادی و خیرین مشارکت کنند

استاندار هرمزگان گفت: برای تامین گوشی هوشمند و تبلت ۱۲ هزار و ۵۰۰ دانش آموز محروم در هرمزگان نیازمند مشارکت مردم، خیرین و بنگاه های اقتصادی هستیم.

محرومیت مجازی ۲۲ هزار دانش آموزان هرمزگانی/بنگاه های اقتصادی و خیرین مشارکت کنند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان در نشست شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان، با اشاره به بررسی وضعیت آموزش دانش‌آموزان هرمزگان از طریق روش های مجازی، عنوان کرد: حدود ۲۲ هزار دانش آموز در مناطق مختلف هرمزگان از دسترسی به آموزش مجازی محروم هستند.

وی دامه داد: این دانش‌آموزان شامل دو دسته می‌شوند که یک دسته از آن‌ها دانش آموزانی هستند که در منطقه سکونت آنها دسترسی به اینترنت وجود دارد اما این دانش آموزان فاقد گوشی هوشمند و تبلت هستند و دسته دیگر دانش‌آموزانی می‌باشند که در منطقه سکونت آن‌ها دسترسی به اینترنت وجود ندارد.

استاندار هرمزگان افزود: ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر از این دانش آموزان در استان هرمزگان در مناطق دارای دسترسی به اینترنت ساکن بوده اما فاقد گوشی هوشمند و تبلت هستند.

همتی تصریح کرد: تلاش همگانی در جهت جذب مشارکت مردم، خیرین و بنگاه‌های اقتصادی استان هرمزگان برای تامین تبلت و گوشی هوشمند برای این دانش آموزان آغاز شده است.

وی گفت: برای انجام این کار بزرگ به مشارکت بدنه اجتماعی مردم نیاز داریم و بسیاری از خانواده ها حتی به اندازه خرید و یا تامین بخشی از مبلغ یک دستگاه تبلت می‌توانند در این کار مشارکت کنند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: همان‌طور که مردم عزیز ما در طرح کمک‌های موئمنانه برای کمک های معیشتی افراد نیازمند، مشارکت خوبی داشته‌اند، می‌توانند در امر بسیار مهم کمک به تامین گوشی هوشمند و تبلت برای آموزش دانش آموزان نیز مشارکت داشته باشند تا به سرعت پاسخگوی این نیاز باشیم.

همتی اظهار داشت: حتی خانواده ها در صورت داشتن گوشی هوشمند یا تبلت اضافه در خانه، می‌توانند با تحویل آن به آموزش و پرورش هرمزگان در این امر مهم مشارکت کنند.

وی اضافه کرد: توسعه دسترسی به اینترنت در مناطق مختلف استان هرمزگان نیز از سوی مجموعه مدیریت استان و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حال پیگیری است و کارهای بسیار خوبی در این زمینه انجام شده تا شاهد افزایش دسترسی به اینترنت در مناطق مختلف هرمزگان باشیم.

استاندار هرمزگان یادآور شد: مردم شریف هرمزگان با ایجاد حرکت اجتماعی بزرگ و ماندگار می‌توانند نیاز دانش آموزان نیازمند استان به تبلت و گوشی هوشمند را به سرعت تامین کنند و از مردم می خواهیم در حد توان در این کار مشارکت داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه