English

فریدون همتی خبر داد؛

تغییر ساعات کاری دستگاه‌های اجرایی هرمزگان

استاندار هرمزگان خبر از تغییر ساعات کاری تمامی دستگاه‌های اجرایی، نهادهای دولتی و عمومی به غیر از واحدهای عملیاتی دستگاه‌های خدمات‌رسان تا پایان هفته جاری داد.

تغییر ساعات کاری دستگاه‌های اجرایی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج، فریدون همتی استاندار هرمزگان گفت: به پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی و با اعلام سپردن اختیار آن به استانداران، ساعات کاری تمامی دستگاه‌های اجرایی، نهادهای دولتی، عمومی و بانک‌ها به غیر از واحدهای عملیاتی دستگاه‌های خدمات‌رسان تا پایان هفته جاری (پنجشنبه ۱۵ اسفند) از ساعت ۸صبح تا ۱۲:۳۰ ظهر  خواهد بود.

فریدون همتی بیان کرد: تعدادی کارکنان مانند مادران دارای فرزند زیر ۶ سال و افراد با سابقه بیماری های قلبی ، تنفسی و موارد خطرآفرین بیماری می توانند به صورت دورکاری نسبت به ارائه خدمات به مردم با تشخیص مدیر اقدام کنند.  استاندار هرمزگان تاکید کرد: ارایه خدمات به مردم توسط دستگاه‌ها و بر پیش‌بینی تمهیدات لازم در جهت بهداشت محیط اداری با توجه به تراکم حضور ارباب رجوع باید با حساسیت بیشتری در این روز ها انجام شود.

 وی افزود: تمامی مدیران دستگاه های اجرایی در حالت آماده‌ باش خواهند بود و مردم با رعایت بهداشت فردی و همکاری با ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در جهت کاهش و شکست این بیماری برای پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری تلاش کنند.

استاندار هرمزگان از مردم استان خواست که ضمن رعایت به بهداشت فردی و توجه به اطلاعیه‌ های دانشگاه علوم‌ پزشکی از تردد های غیرضروی در سطح شهر و مکان های پر ازدحام خودداری نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه