English

درخشش دانش آموزان هرمزگان در مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: 5 رتبه برتر سی و نهمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز مرحله کشوری به دانش آموزان هرمزگان رسید.

درخشش دانش آموزان هرمزگان در مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، احمد مهرانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان خاطرنشان کرد: 5 رتبه برتر سی و نهمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز مرحله کشوری به دانش آموزان هرمزگان رسید و دانش آموزان هرمزگانی توانستند در سی و نهمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز مرحله کشوری دو رتبه اول کشوری، دو رتبه دوم و یک رتبه سوم این مسابقات را از آن خود کنند.
​مهرانی افزود: فاطمه زاهدانی در انشای نماز پایه دهم و کوثر همتی در حفظ 5جزء قرآن کریم متوسطه دوم توانستند با برتری بر تمامی رقبای خود، رتبه اول کشوری را به استان هرمزگان اختصاص دهند.
به گفته وی، مهدی ذاکری در رشته انشای نماز و فرشته حاتمی گوربندی نیز در رشته احکام توانستند رتبه دوم کشوری سی و نهمین دوره این مسابقات را بدست آورند.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان ادامه داد: دیگر دانش آموز هرمزگانی آسیه بهینه نیز توانست رتبه سوم کشوری در حفظ 10جزء متوسطه اول را به خود اختصاص دهد.
مهرانی خاطرنشان کرد: 74 دانش آموز هرمزگانی با کسب امتیازات لازم به مرحله کشوری مسابقات قرآن و عترت راه پیدا کردند و از این جمع، 19 نفر راهی مرحله نهائی شدند که از این جمع 5 دانش آموز حائز رتبه برتر کشوری شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه