English

در پی بارش برف و کولاک شدید در جاده‌های کردستان؛

امدادرسانی هلال ‌احمر کردستان ۴۰۰ نفر گرفتار در برف

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: در پی بارش برف و کولاک شدید در جاده‌های کردستان، تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال‌احمر استان در شبانه روز گذشته به بیش از 400 نفر امداد رسانی کردند.

امدادرسانی هلال ‌احمر کردستان 400 نفر گرفتار در برف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، پیام جلالی صبح امروز شنبه در گفت و گو با رسانه های استان گفت: با توجه به آغاز بارش برف و کولاک شدید از روز گذشته در محورهای دیواندره به سقز، شویشه و بانه، 6 تیم عملیاتی و چهار تیم پشتیبان اعزام شدند که همچنان مشغول امداد رسانی به افراد گرفتار در برف و کولاک هستند.

وی افزود: تاکنون به بیش از 400 فرد گرفتار در برف و کولاک، توسط نیروهای جمعیت هلال احمر امداد رسانی شده است و چندین خودرو نیز رهاسازی شده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان اظهار کرد: به دلیل تداوم شرایط جوی، عملیات امداد رسانی همچنان ادامه دارد و اقلام 72 ساعته، پتو و لوازم گرمایشی میان مسافران و در راه ماندگان توزیع شده است.

جلالی ادامه داد: همه پایگاه‌های امداد و نجات جاده ای هلال احمر استان به اقلام زیستی و غذایی برای در راه ماندگان و اسکان موقت تجهیز شده است.

وی یادآور شد: هموطنان در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای می‌توانند با شماره ملی 112 تماس گرفته و در کمترین زمان ممکن از خدمات جمعیت هلال احمر بهره‌مند شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه