English

اعزام تیم های ارزیاب جمعیت هلال احمر به اماکن وقوع زلزله

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان از اعزام تیم های ارزیاب این جمعیت در ساعات اولیه وقوع زلزله به مناطق زلزله زده خبر داد.

اعزام تیم های ارزیاب جمعیت هلال احمر به اماکن وقوع زلزله

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، پیام جلالی صبح امروز شنبه با اعلام این مطلب در گفت و گو با رسانه های استان به اعزام تیم‌های ارزیاب جمعیت هلال استان از شهرهای سنندج و سروآباد به مناطق زلزله زده شویشه اشاره و اظهار داشت: تاکنون در روستاهای بزرگ بخش مرکزی سروآباد هیچگونه گزارشی مبنی بر خسارات احتمالی گزارش نشده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: در پی وقوع زلزله 4.4 ریشتری در حوالی شویشه، تیم‌های ارزیاب جمعیت هلال احمر استان در شهرهای سنندج و سروآباد به روستاهای این منطقه اعزام شدند.

وی افزود: تیم‌های عملیاتی شهرهای مریوان، سروآباد، دیواندره و سنندج در آماده باش کامل هستند و در صورت نیاز به این مناطق امدادرسانی انجام خواهد شد.

محمد فلاحی مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان گفت: طبق آخرین گزارش‌ها یک باب واحد مسکونی در روستای پایگلان سروآباد بر اثر زلزله 4.4 ریشتری شهر شویشه(توابع سنندج) تخریب شده است.

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، ساعت 18 دقیقه و 44 ثانیه بامداد شنبه 18 اردیبهشت، حوالی شهر شویشه از توابع سنندج را لرزاند. این زمین لرزه در موقعیت طول جغرافیایی 46.6 و عرض جغرافیایی 35.21 و در عمق 10 کیلومتری زمین روی داد.

این زمین لرزه در 17 کیلومتری شهر شویشه(از توابع سنندج)، 24 کیلومتری سروآباد و 37 کیلومتری سنندج و 106 کیلومتری کرمانشاه اتفاق افتاد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه