English

پیام جلالی:

۲۳ پایگاه امداد ونجات در نوروز ۱۴۰۰ به مردم اراِئه خدمت نمودند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: در نوروز 1400، 23 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای استان با ظرفیت 143 نفر امدادگر و نجاتگر به صورت شبانه روز ارائه خدمت به هموطنان را در دستور کار داشتند.

23 پایگاه امداد ونجات در نوروز 1400 به مردم اراِئه خدمت نمودند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، پیام جلالی ظهر امروز سه‌شنبه در نشست با خبرنگاران رسانه های کردستان با اشاره به اینکه همه ساله از 25 اسفندماه تا 15 فروردین ماه طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر اجرا می‌شود، اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروزی امدادگران و نجاتگران جمعیت در قالب 25 حادثه به آسیب‌دیدگان خدمات امدادی ارائه کردند.

وی اضافه کرد: از این تعداد، 20 حادثه جاده‌ای، یک حادثه کوهستان، یک حادثه شهری و سه خدمت حضوری بوده که نجاتگران این جمعیت در کمترین زمان در محل حوادث حضور یافتند و به آسیب‌دیدگان خدمات دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان یادآور شد: در همین مدت 26 تیم عملیاتی متشکل از 77 نجاتگر آموزش دیده جمعیت هلال احمر با حضور در محل حادثه به ارائه خدمت به هموطنان پرداختند.

جلالی با بیان اینکه در نوروز 1400، 23 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای استان با ظرفیت 143 نفر امدادگر و نجاتگر به صورت شبانه روز آماده ارائه خدمت به هموطنان بودند، افزود: به طور میانگین روزانه 100 نفر در ایام تعطیلات امسال، توسط امدادگران هلال احمر استان در مرز باشماق مریوان غربالگری ویروس کرونا شدند.

وی با اشاره به اینکه توزیع ماسک، ژل ضدعفونی و خدمات امدادی از جمله اقداماتی بود که در مرز باشماق مریوان به مسافران ورودی کشور ارایه شد، گفت: استقرار یک دستگاه کانکس، چند تخته چادر جهت استراحت مسافران، خیمه نماز و امکانات اولیه رفاهی هم از دیگر اقداماتی بوده که در مرز باشماق مریوان توسط جمعیت هلال احمر صورت گرفته است.

23 پایگاه امداد و نجات در سطح استان کردستان فعال است که از این تعداد 13 پایگاه ثابت در محورهای مواصلاتی و 10 پایگاه پشتیبانی سیار در سطح شهرستان‌ها مستقر و آماده خدمات رسانی به حادثه دیدگان هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه